Dezvoltare website si shop online.

Pentru că dezvoltarea unui website nu înseamnă doar conținut grafic și codul ce îl susține, considerăm strategia de implementare un liant între cele două elemente pentru produsul finit.

Elemente cheie ce împreună facilitează dezvoltarea cu succes a unui website sau a unui magazin online

 

1. Tehnica de implementare

Strategie ce trebuie stabilită în prima fază a dezvoltării unui website. Tehnologia de dezvoltare se mulează după funcționalitățile necesare website-ului. Construcția unui website poate fi făcută în diferite limbaje de programare, de la HTML5 și CSS3 și până la PHP, Javascript, jQuery sau alte limbaje în funcție de complexitatea website-ului.

2. Scopul și tema website-ului

La ce deservește. Scopul unui website poate diferi de la a spune o poveste, a colecta informație, a descrie un serviciu, a vinde un produs pentru audiența target, awareness sau alte teme. Determinarea scopului este esențială înainte de a începe dezvoltarea unui website.

3. Layout-ul și culoarea

Ambele afectează imaginea și experiența vizuală a unui website. În prezent, portarea arhitecturii unui website în mediul mobile, layout-urile lungi și subțiri sunt de preferat în schimbul celor concepute pe orizontală.

4. Site map-ul

Necesar atât pentru vizitatorii site-ului, cât și pentru roboții ce indexează website-ul. Arhitectura informației și consistența ei sunt antemergătoare dezvoltării unui website oferind o experiență intuitivă vizitatorilor.

5. Call to action

Orice structură a unui website trebuie să conțină ‘call to action’ (CTA) pentru a fi eficient. Butoanele CTA trebuie să iasă în evidență prin culori și text. Ele reprezintă o a doua modalitate de navigație pe website și pot dirija vizitatorul către destinația dorită de dezvoltator, indicată de client.

6. Navigația

Meniul, motorul navigației pe un website. El trebuie să fie simplu, ușor de parcurs și să poată oferi vizitatorilor cea mai bună experiență posibilă.

7. Optimizarea SEO

Esențial ca motoarele de căutare să indexeze conținutul site-ului, ca în urma căutărilor, website-ul să se regăsească în primele rezultate. El trebuie să fie compatibil cu ultimele standarde de web coding. Pentru aceasta, contentul website-ului trebuie să conțină cuvinte și fraze des cerute în motoarele de căutare.

8. Compatibilitatea între browsere

Diversitatea browser-elor atât pentru desktop, cât și pentru mobile reprezintă o provocare pentru dezvoltatori deoarece acestia trebuie sa ajute vizitatorul să beneficieze de aceeași experiență de oriunde ar accesa website-ul.

9. Securitatea

Printre cele mai importante aspecte în procesul de dezvoltare al unui website. Cu atât mai important este atunci când website-ul este destinat vânzării de produse sau servicii și permite metode de plăți online. Este important ca vizitatorul să se simtă în siguranță atunci când completează date personale în procesul de plată online. Prezența unei politici de confidențialitate și a unui certificat SSL (Secure Socket Layer) ajută la ascensiunea în clasamentul Google.

10. Footer-ul

Până de curând, footer-ul era considerat doar un add-on care conținea copyright-ul și o informație minimală. Footer-ul modern are o valoare mult mai mare. El poate fi folosit pentru a lista multe elemente esențiale precum contactul, abonarea la newsletter, link-uri către postări recente pe blog sau orice altceva ce trebuie reafișat într-o formă mai minimalistă.

 

Procesul de dezvoltare al unui site web sau al unui magazin online

În prima fază se stabilește obiectivul proiectului, metodele de promovare a acestuia, iar apoi arhitectura care să îndeplinească atât criterii UX, UI, cât și criterii Google pentru că degeaba este frumos și funcțional dacă nu îl vede nimeni. Corect?

Urmeaza stabilirea unui concept grafic și a unui limbaj care să ajute atingerea obiectivului.

Cel de al 3-lea pas, acela de implementare, are mai multe etape, de la trasarea grafică până la funcționalitatea website-ului sau a magazinului online.

Fiecare proiect de acest tip necesită testare agresivă pentru a ne asigura că funcționalitatea este perfectă, iar user-ul nu va întâmpina dificultăți în timpul navigării. Fiecare neregulă identificată este rezolvata pe loc.

Lansarea site-ului reprezintă momentul mult așteptat de client și de echipa implicată din cadrul agenției, iar campania de promovare poate să înceapă.

Ai nevoie de un website?

DA!
OUR CLIENTS