
Lemon + Ice = Combinația de șoc din online marketing
Tu știai că gheața are niște efecte… mai ciudate? Găsiserăm noi la un moment dat o postare despre subiectul acesta, care sună cam așa:
Vodka + ice = destroys the kidneys
Ouzo + ice = destroys the liver
Whiskey + ice = destroys the heart
Gin + ice = destroys the brain
Iar ca să completăm această listă așa cum se cuvine:
Lemon + Ice = destroys the competition

More coffee, please! Cu 2 lingurițe de extra-inspirație
Se spune că oamenii sunt compuși din 70% apă. No shit, Sherlock! Știm și noi, că doar am trecut pe la orele de biologie.
Și cu toate acestea, informația asta este complet falsă când vine vorba de publicitari. Noi suntem făcuți din 90% cafea.
Cafeaua e combustibil, muză și inspirație atunci când lucrezi în creație. Iar dacă ne ești coleg de breaslă, știi că avem dreptate.

If you wanna be the best, you need SEO
Ce-ți mai e, domnule, și cu SEO ăsta!
Că vrei și tu să fii ăla popular din liceu, să te vadă Google și să te știe tot internetul.
Îți iei cele mai mișto țoale (imagini optimizate, la ele ne referim, da?),
folosești expresii la modă (cuvinte-cheie, da?),
să sară fetele pe tine (adică să ai vizualizări și lead-uri, da?)
și uneori parcă Google tot nu vrea să te bage în seamă.
Ce să mai, nu faci SEO, nu te știe nimeni. Cam așa stă treaba în curtea școlii.

Care e oare cea mai bună sursă de inspirație?!
Ai început să lucrezi în publicitate online și crezi că ești un izvor nesecat de idei?
Don’t say it again!
O să ai un șoc când o să rămâi în prima pană de idei.
O minte limpede și creativă
și un research bun
sunt ceea ce ai nevoie și să vezi ce repede o să ți se aprindă beculețul atunci când deadline-ul îți bate la ușă. Să nu ne spui că nu ți-am spus.
![Lipss-[Converted]](https://lemonice.ro/wp-content/uploads/2023/08/lipss-Converted.png)
Everyone needs to KISS today!
– KISS?
– Yes, darling!
Dacă acum te gândești la săruturi și pupici, iartă-ne că-ți stricăm iluzia, dar nu despre asta e vorba. Dacă lucrezi în publicitate online, probabil că te-ai prins deja. Keep It Simple Stupid!
Pentru că în 2023 vizualurile aerisite și textele simple, clare și de impact sunt noul trend, iar dacă îl respecți, utilizatorii se vor îndrăgosti de postările tale.
Get it? KISS! 😘

Oamenii din publicitate – un fel de vampiri
Mai știi scena aia din Twilight când Bella află adevărul despre Edward? Noi suntem convinși că vampirul nostru lucra de fapt în publicitate.
B: Ești incredibil de rapid. Pielea ta este palidă și uneori vorbești… de parcă ai fi dintr-o altă țară sau ceva de genul. Nu mănânci și nu bei altceva în afară de cafea. Nu ieși niciodată în lumina soarelui. Știu ce ești…
E: Spune. Cu voce tare. Spune-o!
B: Ești publicitar.

AIDA – cea mai populară fată din liceu
AIDA e tipă faină, iar toți marketerii știu asta.
Dacă advertisingul ar fi un liceu, AIDA ar câștiga titlul de miss popularitate. Ea e cea care stabilește trenduri și care te convinge să cumperi o anumită geantă sau să alegi o anumită nuanță de ruj.
La urma urmei,
AIDA =
Atenție
Interes
Dorință și
Acțiune.
Ah, să nu uităm, toți copywriterii se dau în vânt după ea.

Copywriter vs. content writer
Copywriter, content writer, păi nu-s tot una și aceeași chestie?
NUP!
Amândoi sunt vrăjitori ai cuvintelor și maeștri în SEO, doar că primul scrie reclame care vând, sloganuri memorabile sau chiar versuri de reclame pe care nu poți să ți le mai scoți din minte, în timp ce al doilea e scriitor de cursă lungă și se ocupă de articole și e-Book-uri.
Amândoi vor să te convingă să cumperi. Copywriterul va face asta folosindu-se de câteva fraze, iar content writerul are nevoie de cel puțin 700 de cuvinte.
![Shutterstock_2016155363-(1)-[Converted]](https://lemonice.ro/wp-content/uploads/2021/05/shutterstock_2016155363-1-Converted.png)
Ce faci când inspirația nu este de partea ta?
Dacă lucrezi în creație, suntem convinși că ți s-a întâmplat să te perpelești pe toate părțile, în căutare de idei bune, care să rupă internetul în 2 și să-ți genereze conversiile la care ai visat mereu.
Însă un marketer cu adevărat bun știe că inspirația vine în urma unui research riguros, așa că pune-ți laptopul la încărcat, ia-ți mouse-ul în mână și dă-i cu search!