Chestii, trestii, socoteli | Lemon Ice Agency

Chestii, trestii, socoteli

  • Acasă
  •  / 
  • Chestii, trestii, socoteli

Atunci când lucrezi într-un domeniu creativ și jonglezi în fiecare zi cu multe concepte, se mai întâmplă din când în când să se nască o idee mai trăsnită decât alta. Așa că am creat acest spațiu unde ne lăsăm imaginația de publicitari să zburde liberă, spre amuzamentul celor care vor să ne cunoască mai bine și spre deliciul colegilor de breaslă. Enjoy it!

Chestii, Trestii, Socoteli
7D14D7E53D4D4703

Lemon + Ice = Combinația de șoc din online marketing

Tu știai că gheața are niște efecte… mai ciudate? Găsiserăm noi la un moment dat o postare despre subiectul acesta, care sună cam așa:

Vodka + ice = destroys the kidneys
Ouzo + ice = destroys the liver
Whiskey + ice = destroys the heart
Gin + ice = destroys the brain

Iar ca să completăm această listă așa cum se cuvine:

Lemon + Ice = destroys the competition

Png_File511

More coffee, please! Cu 2 lingurițe de extra-inspirație

Se spune că oamenii sunt compuși din 70% apă. No shit, Sherlock! Știm și noi, că doar am trecut pe la orele de biologie.

Și cu toate acestea, informația asta este complet falsă când vine vorba de publicitari. Noi suntem făcuți din 90% cafea.

Cafeaua e combustibil, muză și inspirație atunci când lucrezi în creație. Iar dacă ne ești coleg de breaslă, știi că avem dreptate. 

Png_File1797

If you wanna be the best, you need SEO

Ce-ți mai e, domnule, și cu SEO ăsta!
Că vrei și tu să fii ăla popular din liceu, să te vadă Google și să te știe tot internetul.

Îți iei cele mai mișto țoale (imagini optimizate, la ele ne referim, da?),
folosești expresii la modă (cuvinte-cheie, da?),
să sară fetele pe tine (adică să ai vizualizări și lead-uri, da?)
și uneori parcă Google tot nu vrea să te bage în seamă.

Ce să mai, nu faci SEO, nu te știe nimeni. Cam așa stă treaba în curtea școlii. 

Png_File_423

Care e oare cea mai bună sursă de inspirație?!

Ai început să lucrezi în publicitate online și crezi că ești un izvor nesecat de idei?

Don’t say it again!
O să ai un șoc când o să rămâi în prima pană de idei.

O minte limpede și creativă
și un research bun
sunt ceea ce ai nevoie și să vezi ce repede o să ți se aprindă beculețul atunci când deadline-ul îți bate la ușă. Să nu ne spui că nu ți-am spus.

Lipss-[Converted]

Everyone needs to KISS today!

– KISS?
– Yes, darling!

Dacă acum te gândești la săruturi și pupici, iartă-ne că-ți stricăm iluzia, dar nu despre asta e vorba. Dacă lucrezi în publicitate online, probabil că te-ai prins deja. Keep It Simple Stupid!

Pentru că în 2023 vizualurile aerisite și textele simple, clare și de impact sunt noul trend, iar dacă îl respecți, utilizatorii se vor îndrăgosti de postările tale.
Get it? KISS! 😘

Png_File590

Oamenii din publicitate – un fel de vampiri

Mai știi scena aia din Twilight când Bella află adevărul despre Edward? Noi suntem convinși că vampirul nostru lucra de fapt în publicitate. 

B: Ești incredibil de rapid. Pielea ta este palidă și uneori vorbești… de parcă ai fi dintr-o altă țară sau ceva de genul. Nu mănânci și nu bei altceva în afară de cafea. Nu ieși niciodată în lumina soarelui. Știu ce ești…

E: Spune. Cu voce tare. Spune-o!
B: Ești publicitar.

Chestii – 2

AIDA – cea mai populară fată din liceu

AIDA e tipă faină, iar toți marketerii știu asta.

Dacă advertisingul ar fi un liceu, AIDA ar câștiga titlul de miss popularitate. Ea e cea care stabilește trenduri și care te convinge să cumperi o anumită geantă sau să alegi o anumită nuanță de ruj.

La urma urmei,
AIDA =
Atenție
Interes
Dorință și
Acțiune.

Ah, să nu uităm, toți copywriterii se dau în vânt după ea.

Laptop

Copywriter vs. content writer

Copywriter, content writer, păi nu-s tot una și aceeași chestie?
NUP!

Amândoi sunt vrăjitori ai cuvintelor și maeștri în SEO, doar că primul scrie reclame care vând, sloganuri memorabile sau chiar versuri de reclame pe care nu poți să ți le mai scoți din minte, în timp ce al doilea e scriitor de cursă lungă și se ocupă de articole și e-Book-uri.

Amândoi vor să te convingă să cumperi. Copywriterul va face asta folosindu-se de câteva fraze, iar content writerul are nevoie de cel puțin 700 de cuvinte.

Shutterstock_2016155363-(1)-[Converted]

Ce faci când inspirația nu este de partea ta?

Dacă lucrezi în creație, suntem convinși că ți s-a întâmplat să te perpelești pe toate părțile, în căutare de idei bune, care să rupă internetul în 2 și să-ți genereze conversiile la care ai visat mereu. 

Însă un marketer cu adevărat bun știe că inspirația vine în urma unui research riguros, așa că pune-ți laptopul la încărcat, ia-ți mouse-ul în mână și dă-i cu search!

3.024.000 cuvinte scrise
19.570 materiale grafica
2.464 postari pe an
1.000.000 linii de cod scrise

Succesul brandului tău în online se află la un mesaj distanță

Lasă-ne să ne folosim de cunoștințele și experiența noastră pentru a te ajuta să-ți promovezi afacerea și să obții noi clienți! Te așteptăm cu un mesaj!

Vrei să ținem legătura mai des?

Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂