Pare o observație simplă dar cu cât mai mult timp cheltuit pe content marketing, cu atât mai mult content pe site. Asta înseamnă că vizitatorii au mai multe motive pentru o vizită de durată, mai multe oportunități de a-ți cunoaște brandul ceea ce va duce la o relație mai bună cu audiența.
Cu fiecare pagină a site-ului sau o nouă postare pe blog, Google mai indexează câte ceva despre tine. Cu cât mai multe pagini de calitate indexate, garanția afișării la rezultatele motoarelor de căutare crește.
Sindicalizarea conținutului site-ului în rețelele social media pentru o expunere sporită. Această tehnică oferă userilor oportunitatea de a împărtăși conținutul cu prieteni și cu cei ce îi urmăresc generând o plajă mai mare de audiență.
Obiectivele principalele ale brandului sunt de a atrage, informa, ajuta și a aduce conținut de valoare cititorilor. O dată ce aceasta este pusă la punct se poate comunica cu succes unul dintre produsele sau serviciile oferite de către companie.
Audiența care citește conținutul site-ului își formează o impresie despre brand. De asemenea, vizibilitatea conținutului publicat prin surse externe sau afișarea acestuia pe rețelele de socializare, brand-ul va fi perceput ca de încredere.
Audiența care citește conținutul site-ului își formează o impresie despre brand. De asemenea, vizibilitatea conținutului publicat prin surse externe sau afișarea acestuia pe rețelele de socializare, brand-ul va fi perceput ca de încredere.
O reputație mai bună a brand-ului poate ajuta cu mărirea audienței dar conținutul de calitate ajută la fidelizarea audienței și apropierea de publicul țintă. Încrederea în brand ca și sursă de informație, aduce după sine și garanția conversiei din utilizator în client.
Singurul cost al content marketing-ului este timpul. Este încredibil de cost-effective și chiar mai bine de atât, adaugă valoare. Marketing-ul de conținut aduce creșteri substanțiale de audiență și implicit profit pe termen lung.
1. Concept și redactare content website;
2. Administrare blog site;
3. Creare e-books;
4. Redactare articole presă premium și comunicate de presă;
5. Redactare content platforme socializare;
6. Redactare content materiale promovare;
7. Concept newsletter;
8. Concept retargeting împreună cu departamentul de Graphic Design;
9. Alte tipuri de materiale specifice diferitelor domenii de activitate.
Cum poți anunța ceva fără să promovezi acel anunț și, astfel, să te asiguri că ajunge cât mai aproape de maximul de oameni pe care îi (...)
CITEȘTE MAI MULTEști curios ce au căutat oamenii pe Google anul acesta? Oamenii din publicitate sunt, antreprenorii sunt și cu siguranță și vecina care de (...)
CITEȘTE MAI MULT