LinkedIn este locul unde brandul tău are ce arăta. Probabil că, după ce ai citit această propoziţie, te gândeşti că orice reţea de socializare îţi oferă acest avantaj. LinkedIn este platforma în care compania ta, în frumuseţea activităţilor şi iniţiativelor tale, se poate simţi liberă. Pe LinkedIn nu îţi faci griji de fake news sau feedback care nu are legătură cu ce postezi. Pe LinkedIn te prezinţi cu tot ce ai mai bun.
Pe LinkedIn contează cuvântul spus și articolul distribuit. Fiecare contribuie cu conținut care aduce un plus de valoare rețelei și i-ar putea viza direct pe cei care îl văd. Activitatea pe LinkedIn este vizuală și scrisă. Dacă imaginile sunt în număr relativ mic, conținutul scris este la putere. Pentru că funcționează după proprii algoritmi și principii, LinkedIn te aduce în rândul celor ca tine – profesioniști, informați, lideri în domeniul lor de activitate.
O agenţie de marketing care oferă serviciul de comunicare pe LinkedIn ştie cum să organizeze şi să gestioneze conţinutul care apare pe profilul tău. Fiecare material publicat este bine gândit şi pus într-un context optim al pieţei.
Comunicarea, marketingul pe LinkedIn îţi expune compania prin activităţile sale şi tot ceea ce reprezintă. Cei din mediul profesional îţi vor simţi vizibilitatea şi vei stârni admiraţia celor care te urmăreau pe alte reţele sau abia te-au descoperit.
Comunitatea pe care o construieşti este una profesională, formată din specialiști cărora le vorbești în limbajul lor. Ei vor fi atenți la ce postezi și vor folosi informațiile utile.
De fiecare dată când oferi o informație pe LinkedIn îți construiești imaginea de lider în domeniu, prin credibilitate și autoritate.
Potrivit unui studiu, 50% dintre consumatori sunt mai predispuși să cumpere un produs dacă au interacționat pe LinkedIn cu brandul care îl comercializează.
Urmăriri: Publicitatea pe LinkedIn te aduce în faţa potenţialilor clienţi şi admiratori.
Vizibilitate: Postările atent gândite îţi aduc o vizibilitate şi mai mare decât în cazul celor organice.
Feedback: Vizibilitatea în industrie îţi va aduce un feedback complet, argumentat.
Viralizare: LinkedIn este un teren pe care poţi lansa articole, prezentări sau campanii ce devin virale.
Conversii: Poţi afla câţi urmăritori au ales să petreacă timp pe site-ul tău din LinkedIn.
Aproximativ 50% dintre utilizatorii LinkedIn au putere de decizie în compania în care activează. Veniturile lor sunt medii și mari și sunt direct interesați de felul în care companiile abordează piața și își tratează angajații, colaboratorii și partenerii.
O companie este cu adevărat vizibilă aici dacă are un profil specializat, complet și este activă. LinkedIn este terenul pe care fie îl stăpânești, fie doar îl ocupi, într-o mică proporție.
Cu o activitate coerentă, compania ta apare ca lider de opinie și informație în industria în care activează, are o credibilitate crescută și este la curent cu noutățile. Iar dacă are nevoie de angajați, îi găsește rapid – tot pe LinkedIn.
Există câteva elemente fără de care o campanie de promovare pe LinkedIn ar fi doar… o cheltuială inutilă.
Oricine își poate deschide un cont pe LinkedIn și, cu ajutorul unui tutorial, poate chiar să construiască o pagină de companie. De acolo până la indexare, vizibilitate și succes ai de parcurs un drum pe care agenția noastră îl cunoaște deja.
Dacă te gândești să integrezi comunicarea pe LinkedIn în serviciile de marketing de care ai nevoie înseamnă că ai înțeles deja cât de importantă este vizibilitatea în rândul profesioniștilor din industrie și business, în general. Ai început drumul. Te putem ghida spre destinație.
Cum poți anunța ceva fără să promovezi acel anunț și, astfel, să te asiguri că ajunge cât mai aproape de maximul de oameni pe care îi (...)
CITEȘTE MAI MULTEști curios ce au căutat oamenii pe Google anul acesta? Oamenii din publicitate sunt, antreprenorii sunt și cu siguranță și vecina care de (...)
CITEȘTE MAI MULT