De la domeniu de activitate, la obiective, bugete și relație de colaborare, strategia și modul de implementare diferă. Brand awareness, trafic targetat sau conversii… rezultatul este întotdeauna, absolut întotdeauna, unul care mulțumește clientul.
Pentru că ne plac provocările, suntem pasionați de ceea ce facem, iar scopul principal al agenției este să ofere soluții personalizate prin idei creative și knowhow-ul echipei, rezultatele vor fi mereu pe măsura așteptărilor tale. Hai la noi la o limonadă. Squezeing the juice out of every idea.
Lemon Ice Agency este o echipă ce s-a format din oameni cu experiență considerabilă în domeniu, ce și-au dorit să lucreze într-un mediu fără restricții în implementarea celor mai out of the box idei. Strategie și implementare, consultanță sau pur și simplu sfaturi? Ei sunt oamenii potriviți.
Analiza datelor
Stabilirea strategiei
Implementare
Rezultate
Întâi de toate, substantiv neutru ce nu vizează neapărat promovarea unui brand, ci intenționează să stimuleze interes asupra produselor sau serviciile acestuia. Secretul? Punerea în valoare a ceea ce definește cu adevărat un business.
Înainte, în timp ce și după. Cele 3 capitole ale unei campanii online atât de asemănătoare, dar cu strategii si obiective atat de diferite. Secretul stă în sincronizarea și calitatea conținutului oferit.
Credem ca brandul este o personalitate ce identifică targetul cu un produs sau un serviciu, iar loialitatea clientului față de acesta valorează mai mult decât o simplă achiziție.
Printre cele mai eficiente instrumente de promovare, managementul social media așează brandul la masă cu audiența și întărește relația dintre cele două parți prin socializare - content util, feedback real, engagement
Arta digitala pe care o numim graphic design de comunicare se bazeaza pe o strategie ce se concentreaza pe relatia dintre oferta brand-ulului și oamenii ce o folosesc. Sau pur și simplu dichis
Întâi de toate, substantiv neutru ce nu vizează neapărat promovarea unui brand, ci intenționează să stimuleze interes asupra produselor sau serviciile acestuia. Secretul? Punerea în valoare a ceea ce definește cu adevărat un business.
Cum poți anunța ceva fără să promovezi acel anunț și, astfel, să te asiguri că ajunge cât mai aproape de maximul de oameni pe care îi (...)
CITEȘTE MAI MULTEști curios ce au căutat oamenii pe Google anul acesta? Oamenii din publicitate sunt, antreprenorii sunt și cu siguranță și vecina care de (...)
CITEȘTE MAI MULT