Prezența în Social Media a devenit obligatorie pentru orice brand, iar modul de comunicare confirmă profesionalismul companiei, al serviciilor, produselor și echipei.
O agenție cu departament specializat, întotdeauna cu informație actualizată despre ce se întâmplă sau se schimbă în platformele de socializare reprezintă soluția corectă pentru un brand cu standarde înalte și cu o imagine bună în online.
1. brand-urile competitive comunică,
2. targetul este activ aici,
3. se primește feedback rapid și sincer,
4. se poate transmite informație în stil serial și viral,
5. există libertate pentru subiectele abordate.
Deși multe companii sunt prezente pe mai multe canale de social media, publicul țintă se regăsește, de obicei, numai pe unele dintre ele. Scopul testării mai multor canale de social media este acela de a investiga comportamentul și feedback-ul publicului în funcție de conținut și locație. De asemenea, în funcție de domeniul său de nivelul business-ului, platformele utile sunt diferite.
De cele mai multe ori, analiza efectelor generate de postările anterioare ajută la imbunătățirea conținutului livrat către publicul țintă. Se analizează dpdv strategic, grafic, informațional și, mai ales, dpdv al engagementului generat.
Conținutul vizual poate acționa ca pârghie pentru un conținut extern valoros. Construcția unei postări pe orice rețea de socializare trebuie gândită astfel încât aceasta să genereze trafic către website-ul companiei, aducând awareness imaginii de brand, produselor și serviciilor oferite de aceasta.
Printre cele mai eficiente metode de a păstra publicul atent este constanța în activitatea pe social media. Astfel, prezența online constantă se transformă într-o sursă de research asupra activității pubicului țintă și interacțiunea cu acesta.
Conținutul relevat în social media este însoțit de hashtag-uri relevante, keyword-uri care au un ranking mare în căutări. Un hashtag ușor de reținut și pronunțat, nișat pe conținutul din care face parte, poate genera audiență consistentă în funcție de strategia care îl susține.
Audiența se hrănește cu multiple forme de conținut. Pentru a păstra o identitate, dar totodată și diversitate, alternarea postărilor de tip text, foto, video sau link extern este un mod de a eficientiza procesul de creștere a popularității și loializarea audienței.
În ultima vreme, rețelele de socializare au dezvoltat un algoritm prin care doar un număr limitat de vizitatori pot vedea anumite pagini. Companiile se pot folosi de acest algoritm în avantajul lor gândind structura paginii ca un furnizor de resurse, o pagină care livrează informație relevantă.
Dacă obiectivul este să vândă, trebuie să o facă subliminal, cu unele excepții explicit. Contentul trebuie să îmbine informația cu emoționalul, să distreze, să aducă un zâmbet, o apreciere, o știre care interesează. Brand-ul trebuie să comunice frumos, să transmită target-ului însăși valorile/atributele lui, să-i susțină controlul, să-i confirme că alegerea de a se încrede în brand este cea mai bună.
Cum poți anunța ceva fără să promovezi acel anunț și, astfel, să te asiguri că ajunge cât mai aproape de maximul de oameni pe care îi (...)
CITEȘTE MAI MULTEști curios ce au căutat oamenii pe Google anul acesta? Oamenii din publicitate sunt, antreprenorii sunt și cu siguranță și vecina care de (...)
CITEȘTE MAI MULT