Ceea ce ne provoaca zi de zi este profilul de client pe care ni l-am ales si ni l-am asumat si care este caracterizat nu prin numele mare pe care il are, ci prin numele mare pe care i-l facem.
Diversitatea de proiecte, servicii oferite si domenii de activitate ale clientilor reprezinta bonusul nostru.
EGLO România este membră a Grupului EGLO - Austria, unul dintre cei mai mari producători de corpuri și surse de iluminat din lume. Am început colaborarea prin implementarea unei strategii de comunicare în Social Media cu obiective de vizibilitate și vânzare. Strategia urmărea diversitatea conținutului livrat către publicul țintă, promovarea brandului și a produselor. Astăzi comunicăm pe 5 platforme de socializare, suntem prezenți în offline, în media, promovăm magazinele fizice și creștem constant vânzările și cifra de afaceri a EGLO România.
Un brand ce promovează inovația, pe care toată echipa l-a îndrăgit încă de la stabilirea naming-ului în urma analizei targetului. Dezvoltăm o campanie integrată în mediul online prin implementarea tuturor serviciilor agenției. Și ceva în plus :) De la branding și packaging la SEO și suport clienți. Când clientul inovează, agenția simte provocarea și mai mare.
Sun Wave Pharma este compania farmaceutica nr. 1 în România în domeniul Medicinei Alternative. Obținerea de vizibilitate în Social Media pentru 25 de produse a reprezentat obiectivul nostru.
O campanie socială, un manifest anti-resemnare în perioada votului din 11 decembrie 2016. A obținut un reach de peste 2.000.000 în rândul utilizatorilor de platforme de socializare, un trafic al site-ului de campanie de peste 100.000 în numai 13 zile, a strâns peste 100 de declarații de la persoane publice sau cu influență financiară (precum: Lucian Mîndruță, Adrian Despot, Dragoș Petrescu etc.), a ieșit în mediul offline cu mesaje emoționale, raționale, argumentate. Ce a făcut Lemon Ice în această campanie? TOT!
Unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din țară, LaProvincia este brandul pentru care comunicăm pe platformele de socializare, în întreg mediul online. Am construit o comunitate implicată pe care ne dorim constant să o creștem și să o informăm. Ne mândrim cu un site complet, cu prezentare de produse, rețete, articole despre nutriție și un design atrăgător.
O cafenea primitoare din centrul Bucureștiului își servește acum produsele în ambalaje gândite de echipa noastră și își întâmpină oaspeții cu un logo în care ne-am pus iscusința. Comunicarea începe din detalii, în care ne implicăm cu creativitate.
Un concept inovativ pentru industria evenimentelor din România, Anzuelo înseamnă baruri mobile cu design vintage ce aduc cocktail-uri originale și gustări pe bază de fructe de mare în mijlocul petrecerii. Am conturat brandul încă de la nume și logo și i-am creat o comunitate care îl aștepta. Viziunea a întâlnit entuziasmul.
Site-ul Kamrad.ro a fost gândit și construit ținând cont de așteptările ridicate pe care le implică industria publicității și a evenimentelor. Un proiect implementat în echipă și o relație construită pe termen lung.
Prezența în Social Media a devenit obligatorie pentru orice brand. Institutul Clinic Fundeni urmărește îmbunatățirea calității actului medical și diversificarea serviciilor oferite populației, cu respectarea drepturilor pacienților. Una dintre abordări, pentru menținerea sănătății acestora, modernă și tot mai utilă, este informarea prin mediul online, pe care ICF a conștientizat-o rapid.
”Și nouă ne plac clătitele”, ne-am gândit atunci când am început colaborarea cu Brutal Russian, un boutique șic și original din centrul Bucureștiului. Având în minte obiectivul de vizibilitate, am crescut comunitatea acestui brand prin muncă și joacă, idei fresh, concursuri și voie bună.
Hainele nu sunt totul. De multe ori, accesoriile își spun cuvântul. BAST comercializează din argint și pietre naturale brățări pentru bărbați. După conceptul de branding, urmează comunicarea pe mai multe platforme sociale, cu obiective de vizibilitate și vânzare. Pentru că ne plac provocările și începuturile.
De la zero la branding, Coba Social, o locație situată pe malul mării divizată în două concepte de beach bar și beach lounge beneficiază acum de o imagine bine conturată a nou născutului brand care își propune să se poziționeze ca un jucător important în rândul locațiilor de vară.