Facebook este reţeaua de socializare pe care niciun brand nu o ignoră. Cu alte cuvinte, promovarea pe Facebook este un bun necesar. Este acea platformă pe care începe să comunice fiecare brand odată cu lansarea sau chiar cu ceva timp înainte, pentru că acolo este toată lumea. Din categoria publicului tău ţintă.
Probabil că acum deja te întrebi ce ar putea face o agenţie mai mult decât poţi face tu cu pagina de Facebook a brandului tau. Pentru că îl cunoşti cel mai bine şi îţi ştii produsele. Însă, agenţia lucrează pe baza cunoştinţelor tehnice şi tuturor actualizărilor de care citeşti, ocazional, în presă. Agenţia de marketing pe Facebook specializat analizează piaţa pe care activezi şi publicul ei în detaliu. La finalul postărilor, ele sunt cât mai vizibile şi apropiate de cei cărora li se adresează, astfel încât să ducă înspre scopul lor final – vizibilitate, loialitate, conversie.
Facebook oferă atât platforma, cât şi un set de mini-platforme (grupuri, aplicaţii, chiar postări) prin care publicul tău se poate transforma într-o comunitate.
Mai exact, este locul unde poţi dezvolta mini-campanii care să transmită un mesaj de masă.
Este platforma unde oamenii văd promoţiile şi ofertele, dar şi produsele noi.
Utilizatorii răspund activ şi se implică în discuţii despre brandul tău.
Reţeaua are peste 2 miliarde de utilizatori activi ce petrec timp urmărind persoane, ştiri, branduri. Circa 1,4 miliarde dintre ei se loghează zilnic pe reţeaua socială. Publicul reacţionează şi poate chiar să se emoţioneze doar ca urmare a unei simple campanii pe Facebook. Reţeaua funcţionează mai eficient şi mai rapid decât orice altă formă de comunicare digitală, chiar şi față de email.
Dintre toate reţelele, Facebook are cea mai variată gamă de utilizatori. Bărbaţi şi femei de toate vârstele se loghează şi îşi fac preferinţele vizibile.
Cu un astfel de public, poţi să îţi construieşti orice strategie sau campanie pe Facebook, care îţi va implica publicul. Comunicarea poate fi vizuală, auditivă sau scrisă. Indiferent de forma ei, o parte din publicul tău va reacţiona.
Pe lângă instrumentele vizibile şi accesibile, Facebook oferă o mulţime de metode prin care poţi promova un brand sau o reclamă. Câteva click-uri pe telefon pot să îţi ducă o campanie în timeline-ul unor utilizatori. Însă, o reclamă făcută atent, cu obiective şi personalizări va merge direct către publicul tău.
Marketerii din agenţia noastră sunt la curent cu toate schimbările de algoritmi de vizibilitate şi generează soluţii pentru fiecare dintre ele. Mesajul transmis de pe pagina ta este în cea mai bună versiune a sa, pentru ca postarea să ajungă la cât mai mulţi admiratori.
Agenţia dezvoltă o campanie de comunicare pe termen lung, pentru toate scenariile care pot apărea. Cel mai eficient mod prin care poţi transmite un mesaj este dacă îl calculezi, etapizezi, valorifici. Strategia va avea obiective şi etape precise şi poate include chiar mini-campanii.
În agenţie se documentează şi construiesc campanii bine gândite şi dezvoltate astfel încât să crească vizibilitatea unui brand, să întărească o comunitate şi să convertească.
Agenţia va păstra o legătură strânsă cu cei care fac parte din comunitatea interesată de produsele sau serviciile tale, valorile şi misiunea brandului tău. Ei vor răspunde la întrebări, vor menţine discuţii şi vor oferi soluţii sau idei noi pentru îmbunătăţirea brandului.
La Facebook se aplică acea veche proporţie: cât efort depui, atâtea rezultate primeşti. Agenţia de marketing se implică în comunicarea pe Facebook ca într-un proiect separat de oricare altele, dar care îi oferă consistenţă brandului tău. Poţi posta singur despre produsele tale sau îţi poţi croi drumul către studiile de caz de succes despre care citeşti în presă.
Suntem pregătiţi să îţi împrospătăm brandul prin promovare pe Facebook, implicăm toate departamentele (social media marketing, graphic design, copywriting) în munca noastră, pentru ca totul să arate şi să funcţioneze conform aşteptărilor clienţilor tăi. Apoi, publicăm şi măsurăm rezultate.
Cum poți anunța ceva fără să promovezi acel anunț și, astfel, să te asiguri că ajunge cât mai aproape de maximul de oameni pe care îi (...)
CITEȘTE MAI MULTEști curios ce au căutat oamenii pe Google anul acesta? Oamenii din publicitate sunt, antreprenorii sunt și cu siguranță și vecina care de (...)
CITEȘTE MAI MULT