Facebook și regulile sale aflate în veșnică schimbare

Acasă / Chestii, trestii, socoteli / Facebook și regulile sale aflate în veșnică schimbare
Facebook Și Regulile Sale Aflate În Veșnică Schimbare

În lumea Digital Marketingului, Facebook este locul unde se întâmplă magia (și nebunia) – îți faci strategia, îți pregătești conținutul, apeși butonul de publicare și apoi îți ții respirația în timp ce algoritmul decide dacă ești în ton cu muzica sau te trântește în fundul sălii de dans.

Algoritmul aplicației Facebook este ca un director de orchestră obsedat de schimbare – azi dă prioritate videoclipurilor live, mâine își îndreaptă atenția către postările textuale și poze cu pisici, iar poimâine te poți trezi că trebuie să sacrifici un miel ca să obții un engagement decent!

E un fel de război rece digital, unde marketerii se luptă cu acest algoritm capricios nesfârșit de teste A/B, optimizări de conținut și încercări și erori și succes.

Dar ne descurcăm. Un marketer bun știe mereu cum să se adapteze regulilor aflate în veșnică schimbare.

De fapt, aici este secretul, asta ne face buni.

Și mulțumim clienților care cred în noi.

Cts – Copy + Art = Best Friends

Copy + Art = Best Friends

Umblă vorba prin târg că în fiecare agenție de publicitate Copywriterul și Graphic Designerul sunt de nedespărțit. Asta până când Copy-ul îl chinuie cu brief-uri mult prea complicate sau Designerul face modificări în postări de-l face pe băiatul cu textele să strige prin birou:

— Nu faci tu ordine la mine în brief-uri!!!

Dar la finalul zilei sunt o echipă bună și continuă să creeze materiale tari împreună.

Cheers!

Totul Trebuie Să Fie Gata Ieri

Totul trebuie să fie gata ieri

Dacă ți se face pielea de găină de fiecare dată când auzi cuvântul „Deadline”, înseamnă că lucrezi în publicitate. 

Clientul vrea totul cât ai bate din palme, fără să știe neapărat care este întreg procesul de creație.

Managerul pune presiune pe tine să termini cât mai repede pentru că trebuie să livreze materialele, iar task-urile colegilor depind de task-urile tale. 

Și oricât de mult te-ai legăna cu ideea că „mai ai timp” sau că nu moare nimeni dacă depășești „puțin” termenul limită, adevărul este că știm cu toții că publicitatea online este fix genul de domeniu în care toată lumea are așteptări că termini repede, iar totul trebuia să fie gata ieri.

Ok, facem.

Cts – Când Ți-E Gândul În Altă Parte

Când ți-e gândul în altă parte…

Doi îndrăgostiți spate în spate în pat.

Ea se simte neglijată.

El e cu gândul în altă parte. 

Ea: Sigur se gândește la altele. Altfel de ce m-ar ignora în halul ăsta…?

El: A luat-o razna rău CPA-ul de la ultimele Ad-uri. Nu se mai poate așa… Dacă află că dau 0,50 RON pentru o singură afișare ori îmi dă papucii ori începe să creadă că sunt milionar. 

Cts – Graphic Designerul Și Copywriterul Se Ceartă

Graphic Designerul și Copywriterul se ceartă

Se spune că, într-o agenție de publicitate, Graphic Designerul și Copywriterul sunt de nedespărțit. Nu știm cum e la voi sau prin alte părți, dar la noi în birou, cei doi se ciondănesc tot timpul. 

Copywriterul începe prin ai crea brief-uri creative, dar dificile, iar Graphic Designerul vine mereu cu modificări. Dar oricum, chestiile astea sunt doar de moment, pentru că prin tot ceea ce fac împreună reușesc să aducă mereu plus valoare în materiale. 

Concluzia: Oamenii din creație au de cele mai multe ori viziuni și idei diferite, iar acest lucru este foarte benefic pentru brainstorming, soluția finală se află de cele mai multe ori la intersecția dintre toate aceste idei și reprezintă soluția de care are nevoie clientul.

3.024.000 cuvinte scrise
19.570 materiale grafica
2.464 postari pe an
1.000.000 linii de cod scrise

Succesul brandului tău în online se află la un mesaj distanță

Lasă-ne să ne folosim de cunoștințele și experiența noastră pentru a te ajuta să-ți promovezi afacerea și să obții noi clienți! Te așteptăm cu un mesaj!

Vrei să ținem legătura mai des?

Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂