Dacă ai un business la început de drum este important să creezi imaginea corectă pentru brandul tău încă din faza incipientă alături de o echipă specializată în domeniu. Același lucru este valabil și în cazul în care pur și simplu ai nevoie de reîmprospătarea imaginii afacerii tale.
Se referă la modul în care brandul este plasat în cadrul pieței, la vechimea acestuia, nivelul de preț, dar și la poziționarea față de competiție. Poziționarea brandului definește implicit și segmentul de piață pe care acesta îl targeteză în funcție de factori precum domeniu de activitate, nivelul de calitate, prețuri practicate sau stil de comunicare ales.
Ea face referire la calitățile emoționale sau personale pe care le asociem cu brandul. Acestea se formează în timp, prin elemente de branding coerente și felul în care comunici despre brand. Un brand poate fi amuzant, de încredere, expert al domeniului, extrovertit, serios, jucăuș și multe altele – trebuie doar să decizi cum îl dorești. Ori decidem împreună.
Reprezintă felul în care oamenii percep brandul tău datorită unui element diferențiator și unic precum denumirea, logo-ul, sloganul sau elementele asociate. Pentru a crea o identitate de brand puternică, ne raportăm la elemente precum identitatea lingvistică – comunicarea brandului și identitate vizuală – logo, fonturi, stiluri și culori.
Reprezintă ideea pe care oamenii o dezvoltă în mintea lor despre compania ta și care se formează în urma unor serii de acțiuni între brand și consumator fie că aceștia văd în repetate rânduri logo-ul sau aud un slogan, fie că îți vizitează website-ul și se documentează. De asemenea, imaginea dictează așteptările lor din partea brandului.
Atenție, nu cu de toate ca o shaorma, ci doar cu acele elemente care să formeze un branding omogen, închegat, gândit strategic și reprezentativ.
Un brand recognoscibil și plăcut este un mare avantaj pentru orice tip de companie pentru că mai mult de jumătate din clienți preferă să cumpere produse care aparțin brandurilor familiare cu aceștia.
Oamenii vor percepe brandul tău așa cum alegi să-l prezinți și pentru că nu trebuie să existe loc de erori, ai nevoie de oameni specializați în servicii de branding.
Echipa noastră are un portofoliu variat și experiență relevantă în domeniu ceea ce înseamnă că ne vom pune la contribuție toată creativitatea și îți vom oferi cele mai bune soluții pentru afacerea ta.
Dincolo de alegerea unui nume sau de o idee personală pentru logo trebuie să existe o strategie foarte bine conturată. Analiza și research-ul joacă un rol primordial pentru realizarea celui mai bun branding, iar talentul și creativitatea designerilor și a copywriterilor au un cuvânt puternic de spus.
În puține cuvinte și cât mai pe românește am putea spune că diferența este aceasta:
O achiziție impulsivă, inconștientă și bazată pe noroc versus loialitatea clienților manifestată în deplină cunoștință.
În alte cuvinte, produsele ori serviciile tale pot avea clienți, dar produsele ori serviciile tale susținute de un branding cu identitate puternică și cu poziționare care face oamenii să se identifice cu el, vor avea clienți pe termen lung care dezvoltă atașament și loialitate față de brandul tău.
Ca să nu ne mai lungim și ca să nu devenim lăudăroși, te invităm pe la noi la o cafea să vorbim despre brandul tău și planurile lui de viitor.
Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂