Social Media Management.

Printre cele mai eficiente instrumente de promovare, managementul social media așează brandul la masă cu audiența și întărește relația dintre cele două parți prin socializare - content util, feedback real, engagement

De ce să comunice brand-urile in Social Media?

Prezența în Social Media a devenit obligatorie pentru orice brand, iar modul de comunicare confirmă profesionalismul companiei, al serviciilor, produselor și echipei.

O agenție cu departament specializat, întotdeauna cu informație actualizată despre ce se întâmplă sau se schimbă în platformele de socializare reprezintă soluția cea mai corectă pentru un brand cu standarde înalte și cu o imagine bună în online.

 

5 motive simple pentru care este nevoie de comunicare în Social Media 

1. brand-urile competitive comunică,

2. targetul este activ aici,

3. se primește feedback rapid și sincer,

4. se poate transmite informație în stil serial și viral,

5. există libertate pentru subiectele abordate.

 

Foarte important într-o campanie Social Media de succes

1. Testarea mai multor platfome social media

Deși multe companii sunt prezente pe mai multe canale de social media, publicul țintă se regăsește, de obicei, numai pe unele dintre ele. Scopul testării mai multor canale de social media este acela de a investiga comportamentul și feedback-ul publicului în funcție de conținut și locație. De asemenea, în funcție de domeniul său de nivelul business-ului, platformele utile sunt diferite.

2. Analiza postărilor anterioare pentru a le îmbunătăți pe cele viitoare

De cele mai multe ori, analiza efectelor generate de postările anterioare ajută la imbunătățirea conținutului livrat către publicul țintă. Se analizează dpdv strategic, grafic, informațional și, mai ales, dpdv al engagementului generat.

 

3. Optimizarea conținutului vizual cu link-uri

Conținutul vizual poate acționa ca pârghie pentru un conținut extern valoros. Construcția unei postări pe orice rețea de socializare trebuie gândită astfel încât aceasta să genereze trafic către website-ul companiei, aducând awareness imaginii de brand, produselor și serviciilor oferite de aceasta.

4. Comunicare constantă de informație relevantă

Printre cele mai eficiente metode de a păstra publicul atent este constanța în activitatea pe social media. Astfel, prezența online constantă se transformă într-o sursă de research asupra activității pubicului țintă și interacțiunea cu acesta.

5. Folosirea hashtag-ului în mod strategic

Conținutul relevat în social media este însoțit de hashtag-uri relevante, keyword-uri care au un ranking mare în căutări. Un hashtag ușor de reținut și pronunțat, nișat pe conținutul din care face parte, poate genera audiență consistentă în funcție de strategia care îl susține.

6. Alternarea formatului de conținut

Audiența se hrănește cu multiple forme de conținut. Pentru a păstra o identitate, dar totodată și diversitate, alternarea postărilor de tip text, foto, video sau link extern este un mod de a eficientiza procesul de creștere a popularității și loializarea audienței.

7. Conținutul postat cu titlu de resursă informativă

În ultima vreme, rețelele de socializare au dezvoltat un algoritm prin care doar un  număr limitat de vizitatori pot vedea anumite pagini. Companiile se pot folosi de acest algoritm în avantajul lor gândind structura paginii ca un furnizor de resurse, o pagină care livrează informație relevantă.

8. Comunicare în 3 timpi: educare, relaxare, împuternicire! 

Dacă obiectivul este să vândă, trebuie să o facă subliminal, cu unele excepții explicit. Contentul trebuie să îmbine informația cu emoționalul, să distreze, să aducă un zâmbet, o apreciere, o știre care interesează. Brand-ul trebuie să comunice frumos, să transmită target-ului însăși valorile/atributele lui, să-i susțină controlul, să-i confirme că alegerea de a se încrede în brand este cea mai bună.

Ai nevoie de social media management?

DA!
OUR CLIENTS