Ce ne facem cu like-urile de pe Instagram?
Cuprins
🗣 Deja mai toți marketerii, și nu doar influencerii, știu și așteaptă cu emoții o nouă realitate. Ziua în care vor intra pe Instagram și nu se va mai vedea numărul de like-uri sau ”inimioare” primite la un post.
🌎 Ceea ce părea inițial un zvon a devenit confirmare în fază de test. Oficialii Instagram spun că schimbarea a fost deja testată în mai multe țări, printre care Australia, Canada și Irlanda și începe ușor-ușor să fie implementată în SUA. Schimbarea va traversa oceanul și va ajunge, la un moment dat, și la noi.
Nu e panica, man!
Pe o parte a problemei se află oamenii speriați, cei reticenți la schimbare și care cred că opțiunea aceasta va avea un impact negativ asupra activității lor pe Instagram.
❤️ Pe cealaltă se află marketerii și influencerii. Ambii știu deja că pentru Instagram engagement-ul nu mai înseamnă like-uri, ci vizite în profil, click-uri pe brandul etichetat și alte activități măsurabile din statisticile care rămân la dispoziția fiecărei pagini de business.
📷 Agenția de influencer marketing Takumi spune că ”există un milion de moduri în care poți să mergi pe drumul greșit”. Așa că cei care se sperie la gândul că nu vom mai ști cât de populară este o poză publicată de ei vor rămâne doar cu… o poză.
Partea bună din toată povestea
Da, influencer marketingul a primit o ocazie să devină mai ”muncit”, mai autentic, mai premium. Probabil că cei din conducerea Instagram au simțit nevoia să rupă limita pe care o dădeau, până acum, like-urile. De aici încolo pe influenceri îi va opri doar imaginația.
Restul sunt poze.