Detaliul care crește rata de conversie
Cuprins
Conținutul video este o abordare strategică de marketing care pune în primul rând dorințele și nevoile cumpărătorilor, pentru a conduce în final la o acțiune profitabilă din partea clienților.
Ce reprezintă Content Marketing?
⏩ Marketingul de conținut video se referă la modul în care materialele video pot fi integrate în fiecare etapă și platformă a strategiei existente, alături de alte forme de conținut, cum ar fi postările de blog și podcast-urile. Scopul este crearea unui conținut video util, distractiv și interesant pentru o audiență stabilită, încurajând engagementul. ⏪
Conținut random sau strategie
Conținutul video se bazează pe o gândirea strategică, pentru a pune în valoare brandurile și pentru a menține interesul utilizatorilor.
🎥 La nivel global, o persoană petrece 84 de minute pe zi vizionând videoclipuri online, iar o bună parte dintre acestea conțin elemente care promovează branduri.
🎥 Eficiența conținutului video în mediului digital a fost speculată de specialiști încă din 2010, dar entuziasmul utilizatorilor față de acest mod de comunicare a determinat brandurile să se adapteze și să includă video-uri în comunicare.
🎥 Principalele canale de distribuție a videoclipurilor sunt YouToube și Facebook.
Dacă brandul tău nu are încă o strategie de marketing în care este inclus conținutul video, este timpul să iei în considerare acest lucru pentru a crește conversia.