Efectele Controversatei Campanii Gift Shop Pentru Brandul Balenciaga

Efectele controversatei campanii Gift Shop pentru brandul Balenciaga

Probabil ai auzit despre campania Gift Shop a brandului Balenciaga, realizată în noiembrie 2022. În cazul în care nu ai auzit, hai să-ți explicăm pe scurt. În noiembrie anul trecut, Balenciaga a lansat o campanie publicitară care prezenta copii ținând în mână ursuleți în hamuri și costume de BDSM. 

De atunci, compania a fost într-o călătorie anevoioasă către reabilitare și acum reapare în liniște în sfera publică. Aceasta a stârnit controverse în legătură cu acuzațiile de abuz asupra copiilor și imaginile pedofile. Scandalul a implicat atât Balenciaga, cât și designerul său, Demna, în controverse. 

Efectele pe termen scurt ale campaniei 

Un val de postări online a survenit în urma acestei campanii, criticii acuzând brandul că promovează sexualizarea copiilor. Pe lângă valul imens de critici făcute la adresa Balenciaga, foști fani din întreaga lume au început să posteze filmări în care își distrug articolele vestimentare produse de această companie.

15. Efectele Ireversibile Pentru Balenciaga Ale Campaniei Gift Shop_2

Efectele pe termen lung… 

Ai putea spune că publicitatea negativă tot publicitate este, corect? Hmm… da și nu. 

Un an mai târziu, mulți oameni continuă să asocieze mental brandul Balenciaga cu această campanie controversată, iar vânzările încă sunt în scădere, conform MarketWatch.

Ba mai mult, și optimizarea SEO a brandului a avut extrem de mult de suferit. E suficient să tastezi pe Google „campanie Balenciaga” și toate rezultatele te vor duce la știri despre Gift Shop.

E doar o chestiune de timp până vom afla cum va evolua situația mai departe. 

Alte articole

3.024.000 cuvinte scrise
19.570 materiale grafica
2.464 postari pe an
1.000.000 linii de cod scrise

Succesul brandului tău în online se află la un mesaj distanță

Lasă-ne să ne folosim de cunoștințele și experiența noastră pentru a te ajuta să-ți promovezi afacerea și să obții noi clienți! Te așteptăm cu un mesaj!

Vrei să ținem legătura mai des?

Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂