Acasă / De știut / Iată cum se scrie un articol optimizat SEO și la ce contribuie pentru promovarea în online

Atunci când dai search pe Google căutând o anumită informație, rezultatele care apar pot fi de ordinul sutelor de mii și chiar milioanelor. Rezultatele cele mai accesate se află în top 3, iar aceea este poziția pe care trebuie să o țintești. Singura modalitate prin care să rankezi organic pe Google este optimizarea SEO, despre care vorbim în acest articol.

Ce este optimizarea SEO și cum îți ajută brandul?

Optimizarea motoarelor de căutare sau, prescurtat, SEO este o modalitate prin care poți să rankezi în Google astfel încât conținutul website-ului tău să fie plasat cât mai sus în clasamentul rezultatelor căutărilor Google, ideal pe prima pagină. Astfel, oamenii îți vor găsi articolul cu ușurință. De exemplu, o simplă căutare pe cuvântul „meteo” va genera  351.000.000 de rezultate, însă cu siguranță vei da click pe unul dintre primele articole care apar. Prin optimizarea SEO, vei face ca articolul de pe website-ul tău despre meteo să apară printre primele.

Printre miliardele de articole existente, articolul tău poate ajunge în top prin creștere organică, adică dezvoltând content care să respecte tehnicile de SEO. Acestea ar trebui să devină pilonii de bază ai articolelor și ai tipurilor de conținut de pe website, precum:

  • descrierile produselor;
  • descrierile de pe pagina de start; 
  • titluri de meniu;
  • descrieri meta (SEO).

Atragerea de vizitatori pe site prin articole este esențială pentru a-ți crește vizibilitatea brandului. Oamenii își vor aminti de brand, iar dacă accesează un articol de pe blogul tău, este posibil să rămână să navigheze și printre produsele/serviciile pe care le vinzi, mai ales dacă site-ul este user friendly și optimizat corect. Astfel, dezvoltând content SEO, îți vei crește afacerea. Va crește traficul pe site, conversia și awareness-ul brandului tău.

Succesul brandului tău stă în mare parte pe umerii prezenței din mediul online. Dacă ai conținut optimizat pe website, cei care dau search pe Google pe un subiect abordat într-unul din articolele tale vor ajunge să dea click exact pe link-ul tău, datorită optimizării SEO. 

Ce sunt articolele SEO și de ce să le incluzi în website?

Dacă vrei să apari în rândul rezultatelor căutărilor pe Google trebuie să oferi conținut SEO, adică articole care să rankeze, să ajungă în topul rezultatelor. Poți apela la serviciile noastre de optimizare SEO

SEO funcționează pe baza cuvintelor cheie pe care algoritmii Google le detectează și astfel alege dacă articolul tău va apărea printre primele rezultate sau nu. Există însă și alți factori care contribuie la optimizarea SEO. Totuși, printre primii pași pentru a începe aventura cu Google este să pui conținut pe website-ul tău sub formă de articole.

Articolele optimizate SEO oferă informații utile pe diverse subiecte, pot fi opinii împărtășite pe un blog sau știri pe un portal. Orice temă, cuvânt sau idee va fi la un moment dat căutată pe Google, așa că scrie articole variate și relevante pentru brandul tău. Astfel, de fiecare dată când există un search pe un cuvânt cheie aflat într-unul dintre articolele tale, optimizarea SEO este cea care face diferența în poziția articolului tău și ale competitorilor în lista rezultatelor.

E-Mail,Marketing,And,Cup,Of,Coffee.,E-Mail,Marketing,Written,On

Optimizarea SEO pentru articolele de pe website-ul unui brand aduce mai multe beneficii:

  • vizibilitate și crearea unei reputații; 
  • creșterea credibilității datorită faptului că brandul apare în topul căutărilor;
  • aduce mai multe click-uri decât PPC Ads, pentru că mulți consumatori preferă să dea click pe un rezultat organic decât pe unul marcat cu „anunț”.

Partea de optimizare SEO pentru brandul tău poate fi inclusă într-o strategie online de promovare, prin care noi, cei de la Lemon Ice Agency, avem grijă să fii vizibil, recognoscibil și de încredere pentru potențialii clienți.

Cum să ai articole SEO reușite pe website?

Dacă ești limitat de timp, dar vrei să oferi cât mai mult conținut SEO bine scris pe website-ul brandului tău, serviciile de SEO ale unei agenții de publicitate te pot ajuta să îți crești afacerea. Articolele optimizate se scriu în conformitate cu tehnici care să ajute Google să descifreze mai bine care este subiectul articolului și îl fac să înțeleagă dacă articolul tău se potrivește căutării unui utilizator. 

Oferind cât mai mult content SEO pe website, există mai multe șanse să apari printre rezultatele căutărilor utilizatorilor. Rețeta succesului este să ai articole variate, pe subiecte de interes, care să conțină cuvinte cheie și o structură pe care algoritmii Google să îi poată analiza cu ușurință. 

Pentru a reuși să obții conversie, adică oamenii să ajungă să cumpere un produs sau să vadă și să aleagă serviciile tale, trebuie să ai un website bine configurat din punct de vedere SEO, pe care să publici conținut optimizat. Și ține minte că evaluarea rezultatelor este unul dintre cei mai importanți pași în tot ce ține de online! 

Acum este timpul să îți prezentăm cum vor arăta articolele de SEO destinate să îți aducă mai mulți vizitatori pe site, deci care să rankeze pe Google! Citește în continuare pentru a descoperi rețeta optimizării!

Cuvintele cheie ale articolului fac difierența în SEO

Motoarele de căutare filtrează rezultatele în funcție de cuvintele cheie care apar atât în căutare, cât și în articolele care apar în urma căutării. Cuvintele cheie sunt un filtru pentru Google, astfel încât să își dea seama dacă un anumit articol este relevant pentru căutarea utilizatorului.

Există 3 tipuri principale de cuvinte-cheie sau keyword-uri:

  1. Cuvântul cheie principal – trebuie să fie legat de subiectul de bază al articolului și trebuie inclus atât în titlu, cât și în restul conținutului articolului. Cuvântul cheie principal este obiectivul unui articol. Este important ca într-un articol să te axezi pe un singur cuvânt principal și să nu încerci să încorporezi mai multe subiecte într-un singur text fiindcă astfel pierzi atenția Google asupra articolului tău.
  2. Cuvintele cheie secundare – sunt complementare keyword-ului principal, însă conțin ușoare variații pe subiect. De exemplu, dacă keyword-ul principal este „SEO”, atunci câteva cuvinte-cheie secundare pot fi: „ce este SEO”, „beneficii SEO”, „optimizare SEO”.
  3. Cuvinte cheie adiționale – sunt precum keyword-urile secundare, însă folosesc formulări diferite, dar care înseamnă același lucru. De exemplu, „search engine optimization” este același lucru cu „SEO”, deci această formulare merită inclusă în articol. 
E-Mail,Marketing,And,Cup,Of,Coffee.,E-Mail,Marketing,Written,On

Unde se folosesc cuvintele-cheie într-un articol SEO?

Poziționarea keyword-urilor trebuie să fie făcută strategic, astfel încât fiecare categorie de cuvinte cheie să fie clar delimitată de motorul de căutare dar și pentru ca algoritmii să le identifice mai ușor. 

Iată unde se plasează cuvintele cheie și de ce:

  • Meta titlu – acesta este titlul care va apărea în rezultatele unei căutări. Trebuie să conțină la început cuvântul-cheie principal și o structură de cuvinte de impact, care să atragă atenția. 
  • Meta descriere – aceasta apare imediat sub titlu și sub link, în pagina cu rezultatele unei căutări. Este o descriere succintă a întregului articol de care depinde CTR (rata de click, adică raportul dintre utilizatorii care dau click pe link și numărul total de utilizatori care vizualizează acel rezultat). Meta descrierea este importantă pentru ca subiectul articolului să fie ușor de recunoscut de algoritmi.
  • Titlul articolului – Google va putea recomanda articolul de pe website-ul tău dacă titlul este scris corect și ușor de descifrat de algoritmi;
  • Conținutul articolului – cuvintele cheie principale, secundare și adiționale trebuie să fie repetate pe tot parcursul articolului, însă nu excesiv pentru că astfel Google va interpreta articolul drept spam;
  • URL – cuvintele cheie pot fi un factor de ranking, însă sunt importante de trecut în URL și pentru ca atunci când un link este distribuit, să poți citi în URL despre ce este vorba în acel articol; de asemenea, URL-urile trebuie să fie cât mai scurte.

 

Crește vizibilitatea afacerii tale cu articole optimizate SEO

Un articol bine scris din punct de vedere SEO trebuie organizat astfel încât Google să îl poată analiza cu ușurință pentru a-și da seama dacă subiectul principal adus în discuție este relevant pentru căutare. În plus, un articol structurat va îmbunătăți și experiența cititorilor, fiindcă aceștia obișnuiesc să treacă mai întâi cu un scroll rapid să vadă structura și mai apoi încep să citească.

Un articol optimizat pentru motoarele de căutare trebuie să conțină:

  • Un singur H1, care va fi titlul articolului;
  • Mai multe H2, care vor fi subtitlurile articolului. Acestea este de preferat să conțină cuvântul-cheie principal sau cuvinte-cheie secundare și este indicat să se treacă la un alt H2 dacă subiectul discuției se schimbă. În acest mod, este și cititorul articolului avantajat, fiindcă își poate selecta mai ușor informația necesară. Dacă cititorul găsește greu informația, poate să iasă din website-ul tău și să încerce să caute ce are nevoie în alte website-uri;
  • Mai multe H3-uri care să fie relevante pentru subiectul de discuție din H2-ul respectiv. Fiecare H2 din articol poate conține mai multe H3-uri;
  • Se pot utiliza și H4-uri dacă este nevoie, dar trebuie să aparțină de un H3 și să fie relevante pentru subiect.

Imaginile trebuie optimizate pentru a fi ușor descoperite de Google

Puterea vizualului este mai mare decât orice paragraf ce conține informație valoroasă fiindcă imaginile sunt mai atractive, mai expresive și mai accesibile de înțeles. Atunci când sunt adăugate imaginile într-un articol SEO, trebuie să fie optimizate corespunzător atât din punct de vedere tehnic, cât și din punct de vedere al textului.

Ca să fie totul mai clar, iată trebuie făcut:

  • Modifică numelui imaginii – „img01234” nu spune nimic algoritmului Google, însă „Cafea Dalgona” poate să atragă atenția algoritmului și să îi spună că ai un articol în care vorbești despre cafea;
  • Folosește imagini unice – dacă atașezi într-un articol imagini din stock-uri, este posibil ca Google să fi recunoscut deja acele imagini din alte articole, așa că dacă utilizezi imagini proprii, Google va ști că ai ceva diferit de împărtășit cu utilizatorii;
  • Creează un text alternativ – în cazul în care imaginea nu se va încărca în mod corect pe website atunci când utilizatorul intră pe link-ul tău, este bine să ai un text de back-up. De asemenea, textul alternativ va fi citit și de algoritmul Google, fiind asociat cu imaginea, deci este benefic și din punct de vedere SEO;
  • Folosește imagini la dimensiuni optime – limita maximă a dimensiunii este de 500 kb dar recomandat este 100 kb;
  • Alege un format corespunzător – JPEG și PNG sunt cele mai utilizate, dar este bine să le compresezi înainte să le urci pe website pentru a găsi o balanță între calitate și dimensiune.

Pe partea de grafică, imagini și toate detaliile ce țin de acestea se ocupă un graphic designer, așa că nu trebuie să îți faci griji în legătură cu acest subiect. Serviciile noastre de graphic design completează perfect pachetul de optimizare SEO, alături de serviciul de content marketing.

Publică articole SEO scrise de profesioniști!

Pentru a te asigura că articolele tale ajung cât mai sus în topul rezultatelor căutărilor de pe Google, apelează la o agenție de publicitate care oferă optimizare SEO pentru a crește vizibilitatea articolelor. Specialiștii în optimizare te pot ajuta să îți maximizezi vizibilitatea brandului, profiturile și rezultatele investițiilor prin furnizarea de articole eficiente, care să fie accesate de un număr semnificativ de utilizatori fără să fii nevoit să plătești PPC ads.

Lumea SEO devine mai ușoară de îndată ce înțelegi ce vrea algoritmul Google de la tine: cuvinte cheie, structură bine organizată, imagini denumite și cu dimensiuni corecte și link-uri interne. 

Desigur, există și alte secrete ale SEO-ului pe care specialiștii le dețin, însă este nevoie să iei legătura cu unul dacă vrei să deslușești toate tainele articolelor SEO!

Hai la Lemon Ice Agency dacă vrei ca brandul tău să aibă succes în online!

Alte articole

Cum Să Ai Un Website De Succes? Iată 7 Soluții Pentru Un Website Eficient

Cum să ai un website de succes? Iată 7 soluții pentru un website eficient

Website-ul este cartea de vizită a afacerii tale și poate fi unul dintre criteriile pe baza căruia un potențial cumpărător îți alege produsele/serviciile. Sau nu. Prin intermediul unui site bine lucrat, care să îndeplinească atât calitățile unui website funcțional, cât și standardele pentru un site estetic și optimizat,…
6 Motive Pentru Care Este Necesar Să Specifici Referințele Într-Un Articol Online

6 motive pentru care este necesar să specifici referințele într-un articol online

Ca brand, ai o responsabilitate uriașă atunci când publici un articol de blog sau orice alt conținut scris care oferă informație care trebuie verificată. Specificarea referințelor în articolele online este esențială pentru a oferi credibilitate informațiilor furnizate către vizitatorii website-ului tău.  Referințele sunt sursele subiectului comunicat…
3.024.000 cuvinte scrise
19.570 materiale grafica
2.464 postari pe an
1.000.000 linii de cod scrise

Succesul brandului tău în online se află la un mesaj distanță

Lasă-ne să ne folosim de cunoștințele și experiența noastră pentru a te ajuta să-ți promovezi afacerea și să obții noi clienți! Te așteptăm cu un mesaj!

Vrei să ținem legătura mai des?

Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂