Poate Ai Să Înlocuiască Echipa De Marketing?

Poate AI să înlocuiască echipa de marketing?

Inteligența artificială a contribuit la pierderea a aproape 4.000 de locuri de muncă luna trecută, potrivit datelor de la Challenger, Gray & Christmas, deoarece interesul față de capacitatea tehnologiei în evoluție rapidă de a îndeplini sarcini organizaționale avansate și de a ușura sarcinile de lucru s-a intensificat.

Ar trebui să ne îngrijorăm pentru joburile din marketing?

Răspunsul e nu. Pentru că, oricât de mult ar avansa tehnologia, în marketing este vorba, în primul rând, despre a stârni o emoție în mintea potențialului cumpărător. Iar un robot, oricât de multă informație ar deține, nu va putea, cel puțin în viitorul apropiat, să scrie precum o face un om. Emoțional, sentimental, uman.

17. Poate Ai-Ul Să Înlocuiască O Echipă De Marketing__2

Chat GPT este „greu de dresat”

Ca AI-ul să-ți poată crea materialul de care ai nevoie, trebuie să-i oferi foarte multe instrucțiuni, pe care, uneori, nu le poate înțelege. Iar timpul pe care îl petreci oferindu-i aceste indicații este, în medie, similar cu cel pe care îl petreci scriind singur un text de la 0 (asta dacă ești content writer). 

Cu Inteligența Artificială care generează imagini, lucrurile sunt și mai complicate, pentru că sunt destul de multe situațiile în care apar erori sau în care imaginea generată este neconformă cu brief-ul. 

Iar ca să finalizăm discuția într-o manieră funny, mai ales pentru graphic designeri…

17. Poate Ai-Ul Să Înlocuiască O Echipă De Marketing__3

Alte articole

3.024.000 cuvinte scrise
19.570 materiale grafica
2.464 postari pe an
1.000.000 linii de cod scrise

Succesul brandului tău în online se află la un mesaj distanță

Lasă-ne să ne folosim de cunoștințele și experiența noastră pentru a te ajuta să-ți promovezi afacerea și să obții noi clienți! Te așteptăm cu un mesaj!

Vrei să ținem legătura mai des?

Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂