Puterea Culorilor În Publicitate

Puterea culorilor în publicitate

Aproximativ 52% dintre cei care nu accesează și a doua oară un site, shop online, blog sau o pagină de social media afirmă că designul și culorile nu îi atrag. Culorile au un impact major asupra utilizatorilor și pot influența starea sau chiar decizia de cumpărare. Sau, mai direct, dacă un brand se folosește de culori așa cum trebuie, utilizatorii vor reveni iar și iar. 

Vom prezenta, pe scurt, cele mai folosite culori și semnificația lor.

Roșu

Creează o senzație de urgență și încurajează publicul să facă o achiziție, să participe la un eveniment sau să promoveze un mesaj. Această culoare este folosită adesea pentru butonul CUMPĂRĂ disponibil în shop-urile online sau pentru recrutare. Inspiră energie și pasiune.

Verde

Motivează și induce ideea de nou, proaspăt, natural, sănătos. Această culoare încurajează  publicul să se alăture cauzelor sociale, comunităților sau grupurilor din social media. Inspiră datorie civică.

Mov

Crează senzația de extravaganță și respect. Această culoare încurajează publicul să participe să evenimente culturale și să promoveze materiale educative. Inspiră înțelepciune și prestigiu.

Albastru

Calmează și inspiră încredere. Încurajează împlinirea nevoilor de stabilitate și onestitate și este adesea folosită în logo-uri pentru că inspiră încredere. 

Negru

Esența eleganței, negru este folosit pentru a induce ideea de clasic, puternic, elegant. Este folosit în campaniile ce prezintă teme cu un impact puternic sau pentru a prezenta produse de lux. Inspiră bogăție.

Targetarea în funcție de gen

De reținut este că în momentul în care se dorește targetarea femeilor se recomandă albastru, mov sau verde, iar pentru bărbați negru, verde și roșu.

Alte articole

3.024.000 cuvinte scrise
19.570 materiale grafica
2.464 postari pe an
1.000.000 linii de cod scrise

Succesul brandului tău în online se află la un mesaj distanță

Lasă-ne să ne folosim de cunoștințele și experiența noastră pentru a te ajuta să-ți promovezi afacerea și să obții noi clienți! Te așteptăm cu un mesaj!

Vrei să ținem legătura mai des?

Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂