Majoritatea marketerilor digitali spun că mai mult de jumătate din conținutul vizual pe care îl crează include elemente vizuale de tip fotografie, grafică, video etc, iar 65% sunt de părere că imaginile, video-urile, ilustrațiile și infograficele sunt esențiale pentru modul în care povestea unui brand este comunicată către spectatori.

Iată ce spun specialiștii în domeniu despre marketingul vizual:

1. Ce procent din conținutul publicat conține imagini vizuale?

01 – 9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

2015 → 40,5% dintre oamenii ce lucrează în marketing au afirmat că 91% până la 100% din conținutul publicat în 2015 conține imagine – poze reale sau grafică inspirată;

2015 – 2016 → utilizarea conținutului vizual de către marketeri a crescut cu 130% în asamblu. Astfel că peste 90% din oamenii din marketing au folosit conținut vizual în mai mult de jumătate dintre articolele pe care le-au publicat;

2016 → numărul de marketeri care afirmă faptul că 91% până la 100% din conținut publicat conține vizual a crescut până la 53% (de la 40,5%);

2017 →  60,8% dintre marketeri au declarat că a fost “absolut necesar” să folosească un conținut vizual pentru strategia lor din 2017.

Așadar, nu contează dacă marketingul tău este social, plătit sau programat: conținutul vizual este elementul cheie care trebuie să lege toate strategiile într-un singur nucleu.

2. Ce fel de conținut vizual a fost folosit cel mai frecvent de oamenii de marketing?

02 – 9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

46% dintre oamenii de marketing consideră că fotografia este esențială în strategia de marketing;
30,4% dintre oamenii de marketing au folosit grafica digitală, de exemplu infograficele;
15,2% dintre oamenii de marketing au folosit cel mai mult videoclipuri și prezentări;
14% dintre oamenii de marketing au folosit cel mai mult diagrame;
5,4% dintre oamenii de marketing au folosit cel mai frecvent Gif-uri și meme-uri.

Majoritatea marketerilor digitali spun că mai mult de jumătate din conținutul vizual pe care îl crează include elemente vizuale de tip fotografie, grafică, video etc, iar 65% sunt de părere că imaginile, video-urile, ilustrațiile și infograficele sunt esențiale pentru modul în care povestea unui brand este comunicată către spectatori.

Conținutul însoțit de imagini relevante are cu 94% mai multe vizualizări decât cel fără vizualurile potrivite. Un procent extrem de mare cu impact în business-ul tău.

3. Ce tip de vizual a avut cel mai mare engagement?

03 – 9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

41,5% dintre oamenii de marketing au spus că infograficele și grafica originală au fost cele mai engaging;
25,7% dintre oamenii de marketing au spus că diagramele au avut cele mai bune rezultate;
20,2% dintre oamenii de marketing au spus că videoclipurile și prezentările au fost cele mai bune;
7,6% dintre oamenii de marketing au spus că fotografiile au avut cel mai mare impact;
5% dintre vizitatori au spus că GIF-urile și meme-urile sunt cele mai bune;
51,9% dintre marketeri consideră video-ul ca fiind forma de conținut cu cel mai bun ROI. Iar din anul 2017, conținutul vizual de tip video reprezintă 74% din traficul internetului. De asemenea, rata de conversie a devenit de 7 ori mai mare pentru companiile care utilizează conținutul vizual în campaniile de marketing.

4. Cât timp a fost folosit pentru a face vizualuri în fiecare săptămână?

04 – 9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

71,1% dintre oamenii de marketing au pretins că petrec mai puțin de 5 ore pe săptămână făcând materiale vizuale;
17,5% au declarat că lucrează 10 ore pe săptămână pentru a produce materiale vizuale;
11,4% dintre oamenii de marketing au afirmat că au lucrat mai mult de 15 ore pe săptămână pentru a produce materiale vizuale.

5. Ce metode au fost folosite pentru producerea conținutului vizual?

05 – 9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

32% dintre oamenii de marketing au folosit un instrument online de grafică pentru crearea de imagini originale;
54,5% au spus că au folosit un designer sau o agenție specializată pentru serviciul de graphic design;
14,5% dintre oamenii de marketing au utilizat alte instrumente, cum ar fi Flickr sau Adobe Creative Suite.

6. Care sunt cele mai mari probleme cu care s-au confruntat marketerii în crearea de imagini vizuale?

06 – 9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

36,7% au avut probleme să realizeze constant imagini vizuale care să fie engaging;
29,1% au avut probleme să realizeze imagini vizuale bine concepute;
24,1% au avut probleme să atingă o audiență mai largă;
10,1% au avut probleme să găsească date interesante și corecte.

7. Cum este conținutul vizual integrat în strategia lor de marketing din 2017?

08 – 9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

60,8% dintre oamenii de marketing au declarat că este absolut necesar conținutul vizual;
31,7% dintre oamenii de marketing au spus că un conținut vizual este foarte important pentru strategiile lor de marketing în 2017;
5% dintre oamenii de marketing au spus că este doar important;
2,6 % dintre oamenii de marketing au spus că a fost oarecum important sau deloc important pentru strategia lor de marketing.

8. Ce procent din bugetul lor a fost cheltuit pentru producerea conținutului vizual în 2016?

09 – 9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

31,6% dintre oamenii de marketing au declarat că au cheltuit mai puțin de 10% din bugetul lor pentru conținut vizual;
25,3% dintre oamenii de marketing au spus că au cheltuit între 11% și 20% din bugetul lor;
1,3% dintre oamenii de marketing au cheltuit 91%-100% din bugetul lor pentru a produce imagini vizuale pentru strategia lor de marketing.

9. Cât de mult au prezis marketerii că vor cheltui pentru conținutul vizual în 2017?

10 – 9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

35,5% dintre oamenii de marketing au prezis că vor cheltui mai mult de 1/3 din întregul lor buget pentru conținutul vizual;
21,5% dintre oamenii de marketing au declarat că vor cheltui mai puțin de 10% din bugetul lor pentru conținutul vizual;
21,5% dintre oamenii de marketing au declarat că vor cheltui între 11%-20% din bugetul lor pentru conținutul vizual;
21,5% dintre oamenii de marketing au declarat că vor cheltui între 21%-30% din bugetul lor pentru conținutul vizual.

Final thoughts:

Este evident că majoritatea oamenilor de marketing înțeleg importanța incredibilă a utilizării vizualurilor în strategiile lor de marketing din anul 2017. Astfel că, importanța conținutului vizual a crescut odată cu evoluția site-urilor de socializare pentru că se trimit într-un mod mai rapid mesajele complexe către utilizatori.

Atunci când atât de mult conținut bazat pe text este creat în fiecare zi, trebuie să testezi mai multe forme de conținut pentru a captiva atenția publicului tău țintă.

Știai că, creierul procesează elementele vizuale de 60.000 de ori mai rapid decât textul, mesajele scrise în cuvinte? So, oamenii își amintesc 83% din ceea ce văd, fața de 20% din ceea ce citesc.  

Transformă anul 2017 în anul în care oamenii țin minte brandul tău și fă-ți un avantaj în crearea de vizualuri pe care oamenii să le adore, să le rețină, să le comunice mai departe.

Alte articole

Importanța Unui Mediu De Lucru Armonios În Procesul De Creație

Importanța unui mediu de lucru armonios în procesul de creație

Indiferent de domeniul de activitate, fiecare angajat are nevoie și merită să lucreze într-un mediu de lucru plăcut și armonios, propice productivității. Iar această nevoie este cu atât mai mare în domeniile precum digital marketing, unde oamenii au nevoie de o minte fresh și de un loc unde…
Cum Să-Ți Crești Brandul Și Comunitatea Dacă Ești Nou Pe Social Media

Cum să-ți crești brandul și comunitatea dacă ești nou pe social media

Social Media este unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru marketing și construirea unei comunități online. Pentru paginile la început de drum, social media poate părea copleșitoare, mai ales de când platformele devin din ce în ce mai saturate, iar postările organice nu mai funcționează fără paid ads.
3.024.000 cuvinte scrise
19.570 materiale grafica
2.464 postari pe an
1.000.000 linii de cod scrise

Succesul brandului tău în online se află la un mesaj distanță

Lasă-ne să ne folosim de cunoștințele și experiența noastră pentru a te ajuta să-ți promovezi afacerea și să obții noi clienți! Te așteptăm cu un mesaj!

Vrei să ținem legătura mai des?

Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂