Sfârșitul anului se apropie repejor așa că am făcut o listă cu ce se mai întâmplă prin digital, pe care o publicăm din timp ca să vadă Moș Crăciun că suntem oameni de advertising cuminți.

01 Ce Se Mai Petrece Prin Digital

Tendințe în articole

Zelist a publicat lista celor mai virale știri din Social Media, pentru perioada 07 – 13 octombrie 2019.

În topul blogurilor vedem influencerii și bloggeri care au câștigat încrederea cititorilor prin articole frecvente, bine documentate și cu un iz de părere personală.

Putem vedea în timp real switch-ul publicului de la influencerii axați pe monden, la cei care și-au creat o comunitate arătând autoritate în domeniile pe care le abordează și interacționând constant și sincer.

Aceasta este dovada clară că economia modernă este într-o continuă schimbare, iar cei care au ca titlu de job influencer trebuie să se adapteze cerințelor ca să rămână în centrul atenției. Bineînțeles, cei care se bucură de un număr considerabil de followeri încă sunt aleși de marile branduri pentru că oferă vizibilitate: garantează că peste 200.000 de perechi de ochi vor vedea prezentarea unui produs.

Având în vedere credibilitatea în continuă scădere, oare acele branduri își doresc în continuare asocierea cu un consumerism trecător sau se vor duce la rândul lor către cei care compun articole evergreen, educative?

02 Ce Se Mai Petrece Prin Digital

Tendințe în Social Media

Noutăți Instagram

Instagram susține securitatea datelor și introduce setarea prin care se poate renunța la transmiterea către terți a informațiilor personale. Butonul este prezent în settings – security, iar din momentul în care se dorește renunțarea la serviciile exterioare se poate apăsa remove.

Cu aceeași notă prin care se dorește protejare comunităților, Instagram anunță implementarea opțiunii de restrict, prin care un comentariu negativ va putea fi văzut de persoana care l-a publicat, însă de restul utilizatorilor nu.

Noutăți Facebook

Cu alegerile parlamentare care bat la ușa Statelor Unite, Facebook anunță că se fac eforturi încă din 2016 pentru a asigura securitatea datelor distribuite. Informațiile false promovate pe această platformă nu vor fi încurajate, ba chiar se vor șterge, iar conturile candidaților vor beneficia de algoritmi care garantează că vor menține atacurile cibernetice la distanță. Pentru alegători, Facebook promite transparență și transmite că numele persoanei care deține pagina pe care se promovează campania electorală va fi vizibil.

Corectitudinea informațiilor distribuite, așa cum ne-am obișnuit, reprezintă o prioritate pentru Facebook. Se anunță în continuare măsuri dure pentru cei care nu își confirmă identitatea și pentru paginile care încearcă să distribuie informații ce nu respectă politicile platformei.

Noutăți LinkedIn

Fiind platforma care poartă cravată, LinkedIn aplică schimbări discrete care urmăresc interesul utilizatorilor și își păstrează în continuare profesionalismul.

Pentru a proteja utilizatorii de primirea mesajelor nedorite, s-a implementat setarea prin care se poate ascunde complet adresa de e-mail, sau, după preferințe, se poate face vizibilă pentru conexiunile de gradul 1 și 2 sau vizibilă pentru oricine.

Hashtagurile devin din ce în ce mai folosite și căutate pe LinkedIn. Comunicarea rămâne în continuare una casual business, însă popularitatea hastagurilor este în creștere. Utilizatorii au posibilitatea de a urmări conținut și pagini utilizând această funcție, așa că este indicată folosirea cuvintelor potrivite pentru a crește vizibilitatea unui brand.

Noutăți Pinterest

Platforma câștigă teren, chiar și în România, iar brandurile comunică din ce în ce mai des și aici pentru a atinge un număr cât mai mare de urmăritori. Ca schimbări notabile în 2019, punctăm politica strictă care luptă împotriva spamurilor și noua interfață pentru Pinterest analytics care este mult mai user friendly.

Keeping it up to date

Pentru a menține securitatea paginilor gestionate și pentru a respecta politicile platformelor, evitând astfel blocarea, este esențială verificarea constantă a schimbărilor din digital. Trendurile mereu în mișcare trebuie, de asemenea analizate pentru a putea distribuii informații de interes pentru public.

Alte articole

Cum Să Ai Un Website De Succes? Iată 7 Soluții Pentru Un Website Eficient

Cum să ai un website de succes? Iată 7 soluții pentru un website eficient

Website-ul este cartea de vizită a afacerii tale și poate fi unul dintre criteriile pe baza căruia un potențial cumpărător îți alege produsele/serviciile. Sau nu. Prin intermediul unui site bine lucrat, care să îndeplinească atât calitățile unui website funcțional, cât și standardele pentru un site estetic și optimizat,…
3.024.000 cuvinte scrise
19.570 materiale grafica
2.464 postari pe an
1.000.000 linii de cod scrise

Succesul brandului tău în online se află la un mesaj distanță

Lasă-ne să ne folosim de cunoștințele și experiența noastră pentru a te ajuta să-ți promovezi afacerea și să obții noi clienți! Te așteptăm cu un mesaj!

Vrei să ținem legătura mai des?

Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂