• Acasă
  •  / 
  • Articole
  •  / 
  • Cum să îți crești traficul pe website? Iată câteva soluții cu care te putem ajuta!

Prezența în online a afacerii tale te poate duce mai aproape de succes. Crearea și întreținerea unui site web îți aduce mai mulți clienți, îți ridică awarenessul brandului și facilitează relația dintre brand și consumator. Însă, printre milioanele de site-uri web care rătăcesc pe Internet, al tău trebuie să fie văzut de cât mai mulți oameni.

În acest articol îți vom prezenta tactici prin care să atragi mai mulți utilizatori pe website-ul tău, deci cum să generezi trafic.

Ce este traficul și de ce este important?

Traficul se referă la câți utilizatori (persoane de pe Internet) îți accesează website-ul. Cu ajutorul instrumentelor de analiză poți afla date și informații cifrice relevante pentru a determina dacă website-ul tău este de succes.

Variabila care urmărește numărul total de vizualizări a unei pagini dintr-un site se numește vizualizări pe pagină și este corelată cu vizualizările unice pe pagină, instrument care urmărește vizitele unice ale unui utilizator care a accesat un site într-o singură sesiune. Adică, dacă un utilizator ți-a accesat website-ul și a dat refresh paginii de 10 ori într-o sesiune, aceasta va fi considerată drept o singură vizită unică. Analizele traficului unui website sunt date importante pe care trebuie să le corelezi și cu alte variabile: rata de conversie, bounce rate etc. 

Află mai multe despre cum funcționează site-ul tău și cum poți îmbunătăți traficul și conversia de la specialiștii în digital marketing – adică de la noi!

Cum să îți pregătești website-ul pentru a atrage mai mulți vizitatori?

Dacă un utilizator ți-a accesat site-ul însă observă că este greu de folosit, butoanele nu funcționează corespunzător, iar afișarea site-ului este întârziată, există o posibilitate mai mare să părăsească pagina, astfel crescând bounce rate-ul.

Web development-ul este un domeniu intrigant, iar specialiștii noștri care lucrează pe această arie au experiență în crearea de site-uri, design-ul site-ului, programarea specifică, configurarea serverelor etc. Dezvoltă-ți un site web responsive, intuitiv de folosit și care să funcționeze corespunzător pentru a păstra traficul și pentru a transforma accesările în conversie!

E-Mail,Marketing,And,Cup,Of,Coffee.,E-Mail,Marketing,Written,On

Investește în Google Ads pentru a avea mai mult trafic pe site

Campaniile derulate prin intermediul tool-urilor puse la dispoziție de Google te pot ajuta să ajungi în topul căutărilor pe acest motor de căutare. Astfel, dacă o persoană caută pe Google un keyword pe care l-ai folosit într-un ad, website-ul tău va apărea printre primele rezultate ale căutării. Deci, există o posibilitate mai mare ca utilizatorul să dea click pe site-ul tău, fiindcă este accesibil și la îndemână. Dacă s-ar fi aflat pe o poziție interioară, era posibil ca utilizatorul să nu mai ajungă până la website-ul tău. Acest tip de campanii plătite sunt campaniile de search.

Însă, digital specialiștii de la agenția noastră de publicitate pot să creeze și alte tipuri de campanii prin care să aduci mai mult trafic pe site, precum campaniile de display ori de shopping. În funcție de obiectivul pe care vrei să îl atingi, echipa de specialiști se va ocupa să realizeze o campanie adaptată nevoilor brandului și așteptărilor targetului.

Google Ads este tărâmul promovării site-urilor web, iar pentru a te asigura că ajungi la rezultatele dorite, lucrează cu agenția noastră de publicitate! Iată de ce este important ca ad-urile Google să fie realizate de profesioniști:

  • îți vor recomanda tipuri de campanii prin care ajungi mai repede și mai ieftin la îndeplinirea obiectivelor. De exemplu, dacă vrei să crești rata de conversie (adică utilizatorii să ajungă să cumpere un produs sau să realizeze o altă acțiune), o idee bună este să derulezi campanii de remarketing și shopping;
  • vor scrie texte care vând și vor crea vizualuri creative, catchy și corect realizate;
  • stabilesc bugetul potrivit și opresc campaniile la timp.

Promovează-ți website-ul prin intermediul platformelor de Social Media

Dacă ești prezent pe rețelele de socializare și ai o pagină de business pe Facebook, Instagram, LinkedIn etc., atunci poți redirecționa comunitatea strânsă în social media către website-ul tău.

Pentru a-ți determina audiența să îți acceseze site-ul, trebuie să ai un reach și un engagement crescut. Campaniile pe Social Media sunt o modalitate de a ajunge cu o postare la un număr mai mare de oameni, care, datorită mesajului pe care îl transmiți (printr-un copy atractiv și un vizual original) vor ajunge să facă acțiunea dorită: accesarea website-ului. 

La capitolul Social Media, specialiștii dețin experiența necesară pentru a realiza o campanie de succes, așa că te așteptăm să vii cu o provocare pentru noi!

Iată câteva metode concrete prin care poți crește traficul pe site cu ajutorul social media:

  • ad-uri pe platformele de socializare – de exemplu, poți pune ad-uri pe Instagram Stories unde să încurajezi oamenii să dea swipe up și să ajungă pe site-ul tău. Ține cont că vizualul și mesajul pe care îl transmiți sunt cele care determină dacă audiența va face sau nu acțiunea la care te aștepți;
  • fii constant și crește organic pe social media – dacă îți creezi o prezență online și publici content des, vei putea strânge o comunitate din ce în ce mai mare. Modul în care funcționează algoritmii rețelelor de socializare este diferit, iar un social media specialist va ști cum să adapteze content-ul în funcție de platforma pe care ești prezent.  
E-Mail,Marketing,And,Cup,Of,Coffee.,E-Mail,Marketing,Written,On

Optimizează SEO website-ul pentru a genera trafic gratuit

SEO este instrumentul care te ajută să rankezi cât mai sus în topul rezultatelor unei căutări. Este o modalitate organică de a-ți crește site-ul și are aproape aceleași rezultate ca ad-urile Google. Denumirea vine de la optimizarea motoarelor de căutare și constă în diferite tehnici prin care poți să determini ca site-ul tău să apară printre primele rezultate ale unei căutări pe Google.

Iată cele mai simple tehnici folosite în optimizarea SEO:

  • folosirea unor cuvinte-cheie și atribute care fac ca website-ul tău să fie ușor de navigat;
  • optimizarea meniului site-ului;
  • optimizarea imaginilor folosite;
  • optimizarea conținutului scris. 

Serviciile de optimizare SEO pot fi soluția pentru a diferenția website-ul tău de milioanele de alte pagini web. Atrage trafic poziționându-ți site-ul în topul rezultatelor și vei ajunge la mai mulți utilizatori. Cu cât website-ul tău apare mai sus în rezultatele unei căutări, cu atât există șanse mai mari ca un utilizator să dea click și să îți acceseze site-ul.

E-Mail,Marketing,And,Cup,Of,Coffee.,E-Mail,Marketing,Written,On

Asigură-te că ai content calitativ pe site-ul tău

Content-ul este important pentru că influențează de câte ori va ajunge website-ul în rezultatele căutărilor. Un content divers și variat poate apărea în rezultatele unei căutări Google mai des. Dacă ai pe site doar texte informaționale despre brandul și produsele tale însă nu continui să adaugi content scris, scad șansele de a atrage mai mult trafic.

Atunci când utilizatorii caută informații sau întrebări pe un anumit subiect, este de preferat să fii tu cel care ajunge în topul căutărilor, prin intermediul content-ului pe care îl publici pe site. Îți prezentăm, în continuare, la ce tipuri de conținut poți apela pentru a crește traficul.

Publică articole de blog cu informații relevante brandului tău

În funcție de domeniul în care activezi, poți oferi utilizatorilor articole informative pe subiecte relevante. De exemplu, un brand de haine va avea articole despre tendințele în fashion și cum să asortezi culorile, iar un brand de mobilă poate publica articole de blog despre tipuri de lemn și stilul mobilei.

Majoritatea clienților Lemon Ice au pe website-ul lor o secțiune de blog pentru care copywriterii pregătesc articole scrise corect și coerent, pe teme care au legătură cu brandul. Dacă vrei să pornești un blog, serviciile de content marketing de la agenția noastră te pot ajuta să oferi utilizatorilor mai multe căi prin care pot ajunge la website-ul tău.

Când un utilizator caută o informație despre un tip de produs pe care și tu îl comercializezi, website-ul tău poate ajunge în topul căutărilor datorită unui articol scris pe tema respectivă. Utilitatea unui blog este demonstrată de accesările pe care ți le aduc articolele. Însă, nu este suficient ca oamenii să citească blog-ul, ci trebuie să îi încurajezi să cumpere produsul, să instaleze aplicația sau să facă alte acțiuni valoroase care te interesează, așa cum noi mai sus ți-am scris că te putem ajuta cu serviciul de content marketing.

De aceea, articolele de blog trebuie scrise în conformitate cu tehnicile de a atrage clienți. Un copywriter cu experiență va include întotdeauna într-un articol de blog:

  • un CTA – pentru a încuraja cititorii să întreprindă o acțiune;
  • tehnici SEO – pentru a da șanse articolului să ajungă în topul rezultatelor unei căutări pe subiectul respectiv;
  • trimiteri către produs, serviciu, brand – pentru a ridica awareness-ul și pentru a direcționa cititorii către paginile din site unde prezinți produsele/serviciile. Copywriterii folosesc internal links și alte tehnici pentru a informa și promova bunurile comercializate;
  • formulări specifice brandului – astfel cititorii se vor obișnui cu un anumit stil de scriere și îți vor identifica brandul mai ușor cât interacționează cu un alt content publicat de tine.

Oferă utilizatorilor e-Book-uri pe subiecte de interes nișei tale

E-book-urile sunt cărți electronice scrise pe diverse teme adiacente brandului tău care pot fi căutate de utilizatori. Într-un e-Book, copywriter-ul și designer-ul grafic vor căuta să ofere o informație sintetizată și accesibilă, așezată într-un mod estetic printre vizualuri catchy. 

Un e-Book scris corect și într-un limbaj accesibil și explicativ, alături de imagini și structuri grafice potrivite brandului, vor face cititorul să fie interesat de brandul tău. Este posibil ca după citirea e-book-ului să cerceteze website-ul și chiar să cumpere un produs. 

Este important să oferi content calitativ și coerent, astfel încât să oferi cititorului cea mai bună experiență. Un copywriter cu experiență va ști când să facă o trimitere către site, când să plaseze un CTA și ce fel de informație să scrie. Toate textele scrise trebuie verificate, iar informațiile trebuie susținute de dovezi/studii/surse de încredere.

Publică content eficient scris de copywriteri cu experiență pentru a crește traficul pe site!

Creează secțiuni în site adaptate brandului tău unde să oferi informații

În funcție de specificul brandului tău, poți oferi content specializat. Adaugă în site o secțiune de Q&A, o secțiune de rețete, o secțiune de sfaturi sau o secțiune deschisă în care să publici content generat de utilizatori.

Agenția de publicitate va veni cu idei în sprijinul afacerii tale și îți va oferi opțiuni prin care poți atrage mai mult trafic pe site. Ochiul unui om de publicitate este deja format, așa că va vedea instant ce tip de conținut s-ar potrivit pentru website-ul tău.

Cere o ofertă de la Lemon Ice Agency pentru mai multe detalii!

E-Mail,Marketing,And,Cup,Of,Coffee.,E-Mail,Marketing,Written,On

Încearcă e-mail marketing-ul pentru a direcționa trafic spre site

Este indicat să oferi posibilitatea clienților sau cititorilor fideli să rămână informați cu privire la noutățile de pe site. Prin opțiunea de a se abona la newsletter poți să rămâi în contact cu oamenii care vor să îți rămână alături și astfel te asiguri că nu îi pierzi.

E-mail marketing-ul se referă la trimiterea de mesaje private către abonați. Ai libertatea totală de a le scrie oamenilor mesaje personalizate, mulțumiri, informări sau alte tipuri de conținut prin care să le amintești de brandul tău.

Pentru a direcționa trafic către site prin e-mail, trimite-le abonaților mesaje despre:

  • oferte noi;
  • produse care au revenit în stoc;
  • articolele de blog și e-book-urile recent apărute;
  • noutăți din domeniu, informații concrete.

Lemon Ice Agency îți crește traficul pe site Like a PRO

Pune-ți încrederea în oameni cu experiență care să te ajute să îți crești afacerea! Crearea și pregătirea unui site, optimizarea acestuia și adăugarea de content relevant trebuie lăsate în mâinile specialiștilor fiindcă doar așa te poți asigura că ajungi la cele mai bune rezultate în cel mai scurt timp.

Fii pregătit să intri în lumea digitalului cu un website complet, care să atragă cât mai multe accesări. Scopul este atât să apari în topul căutărilor, cât și să obții conversie. Transformă accesările în conversie prin publicarea de content de promovare sau informațional care să determine oamenii să fie interesați de ceea ce comercializezi. În spatele unui website de succes se află determinarea și perseverența oamenilor din digital care caută soluții eficiente pentru creșterea afacerii tale!

Vino la Lemon Ice Agency pentru a găsi împreună cu noi strategii de publicitate și marketing digital care să funcționeze pentru brandul tău!

La Lemon Ice știm cum să creștem traficul pe site-ul tău!

Alte articole

Cum Să Ai Un Website De Succes? Iată 7 Soluții Pentru Un Website Eficient

Cum să ai un website de succes? Iată 7 soluții pentru un website eficient

Website-ul este cartea de vizită a afacerii tale și poate fi unul dintre criteriile pe baza căruia un potențial cumpărător îți alege produsele/serviciile. Sau nu. Prin intermediul unui site bine lucrat, care să îndeplinească atât calitățile unui website funcțional, cât și standardele pentru un site estetic și optimizat,…
3.024.000 cuvinte scrise
19.570 materiale grafica
2.464 postari pe an
1.000.000 linii de cod scrise

Succesul brandului tău în online se află la un mesaj distanță

Lasă-ne să ne folosim de cunoștințele și experiența noastră pentru a te ajuta să-ți promovezi afacerea și să obții noi clienți! Te așteptăm cu un mesaj!

Vrei să ținem legătura mai des?

Atunci abonează-te la Newsletter-ul nostru. Promitem să nu te spamăm, ci să-ți trimitem doar informații valoroase. 🙂