Blog

Blog

Acasă / Publicitatea de azi

Ca niște reali pasionați de online și de content de bună calitate, mergem pe premisa că informațiile valoroase trebuie notate undeva, spre deliciul ochiului cititorului și spre curiozitatea potențialilor clienți și a colegilor de breaslă. Această secțiune îți oferă acces la informații, știri și tendințe din mediul digital. Astfel, trei, doi, unu, blog!

Toate De știut Design, tehnică și povești Evenimente Publicitatea de azi

Motoare de căutare + Căutări vocale = LOVE

Omul ține pasul cu tehnologia sau tehnologia ține pasul cu omul? Părerile sunt împărțite pe această temă. Un lucru este cert și anume că tehnologia, în special mărețul internet, îți este mereu aproape. Mergi mână în mână cu internetul și digitalul oriunde te-ai duce, te bazezi pe el, îi ceri…
Publicitatea Din Facultate Și Cea Din Realitate

Publicitatea din facultate și cea din realitate

La începutul anului 2014 rata şomajului în rândul absol­venţilor de studii superioare a ajuns la 7,1%, iar 36.500 de licenţiaţi se aflau în căutarea unui loc de muncă, potrivit datelor de la Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM). Unele dintre cele mai frecventate facultăţi de profil uman sunt,…
Inbound Marketing: Cum Atragi Clienții Doriți

Inbound marketing: cum atragi clienții doriți

Marketingul inbound a devenit cea mai populară formă de promovare a brandurilor încă din 2006. Acesta se bazează pe crearea unui conținut de calitate, adaptat nevoilor curente și, spre deosebire de outbound marketing, este măsurabil.
Înapoi La Şcoală. Cu Ce Materii Se Intersectează Marketingul

Înapoi la şcoală. Cu ce materii se intersectează marketingul

Marketingul este o disciplină strictă, integrată, care poate fi studiată cu toate componentele ei – research, produs, strategii, poziționare, branding, obiective și rezultate. Lucrând în advertising, vei observa că uneori ai nevoie chiar de materiile acelea pe care le-ai învățat în școală. ”Care?” Îți arătăm imediat. Poate că materiile predate…
Mic Dicţionar De Termeni De Brand

Mic dicţionar de termeni de brand

Ai trecut prin multe momente în care ai avut o simplă conversaţie despre branding, din care să nu înţelegi foarte multe? Nici noi. Pentru că ne place să traducem termenii în design şi cuvinte. Ca antreprenor, te poţi lovi de cel puţin unul dintre termenii de…

De ce e obligatoriu să ai promovare pe Facebook

Să începem cu cifrele. Potrivit statisticilor, reţeaua are două miliarde de utilizatori la nivel global, iar peste o jumătate dintre ei accesează aplicaţia zilnic. Timeline-urile sunt supuse algoritmilor care se modifică, uneori, şi anual – tocmai datorită cifrelor de mai sus. Facebook e deja un reper unde contează nu doar…
Site-Urile Care Pot Face Un Brand Vizibil

Site-urile care pot face un brand vizibil

Deschidem telefoanele, ne logăm pe un site sau o rețea socială şi căutăm ce ne interesează. Acesta este traseul pe care îl parcurg mai toţi cei din era tehnologiei, target în care ne regăsim și noi. Pentru că şi noi suntem publicul-ţintă al cuiva. Site-urile de care ai nevoie sunt,…
Ce Este, De Fapt, Social Media Pentru Un Brand

Ce este, de fapt, Social Media pentru un brand

Cam aşa s-ar desfăşura o discuţie între branduri, dacă ele şi-ar putea vorbi, mai ales dacă sunt concurente. Social Media înseamnă mediul care uneşte, cu cel mai fructuos succes, brandurile şi consumatorii lor – fie că sunt noi, loiali sau potenţiali. Aşa cum, ca owneri de business, ne cunoaştem CUI-ul…

Ce este între elementele de publicitate? Chimie, bineînţeles.

Publicitarii sunt cercetători, oameni de monitorizare a tendinţelor, laboranţi care au grijă de toate elementele lor, dar şi chimişti. Nu în halate albe şi nu cu ochelari din plastic cu ramă albastră, pentru că sunt creativi, aşa că fiecare echipament diferă în funcţie de agenţie şi specialiştii ei. Iar recuzita…
9 Statistici De Marketing Vizual Pentru Anul 2017

9 statistici de marketing vizual pentru anul 2017

Majoritatea marketerilor digitali spun că mai mult de jumătate din conținutul vizual pe care îl crează include elemente vizuale de tip fotografie, grafică, video etc, iar 65% sunt de părere că imaginile, video-urile, ilustrațiile și infograficele sunt esențiale pentru modul în care povestea unui brand este comunicată către spectatori.