Subiectul ad-urilor video nu este deloc tabu nici pentru marketerii români, nici pentru consumatori. Ele sunt parte integrată a stategiilor de (...)
Brandurile din întreaga lume au înțeles că internetul poate fi o oportunitate sau o amenințare în funcție de abordarea pe care o aleg iar (...)
Cum poți anunța ceva fără să promovezi acel anunț și, astfel, să te asiguri că ajunge cât mai aproape de maximul de oameni pe care îi (...)
Ești curios ce au căutat oamenii pe Google anul acesta? Oamenii din publicitate sunt, antreprenorii sunt și cu siguranță și vecina care de (...)
Omul ține pasul cu tehnologia sau tehnologia ține pasul cu omul? Părerile sunt împărțite pe această temă. Un lucru este cert și anume că (...)
Sfârșitul anului se apropie repejor așa că am făcut o listă cu ce se mai întâmplă prin digital, pe care o publicăm din timp ca să vadă (...)
La începutul anului 2014 rata şomajului în rândul absolvenţilor de studii superioare a ajuns la 7,1%, iar 36.500 de licenţiaţi se aflau în (...)
A fost odată ca niciodată un antreprenor care a pus bazele afacerii perfecte. A angajat cei mai buni oameni din domeniu pentru a dezvolta un produs (...)
Utilizatorii români petrec din ce în ce mai mult timp în mediul online – această propoziție nu mai este o noutate. Studiile spun că (...)
Oamenii au nevoi, iar experții în marketing sunt aici pentru a le satisface. Pe toate! Indiferent că vrei să vinzi becuri, ciocolată (...)
Agenția noastră marchează o nouă premieră în acest an – prezența la GoTech World 2019, evenimentul unde creativitatea și tehnologia se (...)
Imaginează-ți că până în anul 2040, circa 95% din totalul achizițiilor vor fi făcute online, potrivit experților. În SUA deja 80% dintre (...)
Marketingul inbound a devenit cea mai populară formă de promovare a brandurilor încă din 2006. Acesta se bazează pe crearea unui conținut de (...)
Emoji-urile aproape că au devenit o nouă limbă și sunt nelipsite din postările organice, dar și din cele plătite de pe rețelele sociale. Acum (...)
Marketingul este o disciplină strictă, integrată, care poate fi studiată cu toate componentele ei – research, produs, strategii (...)
Fără internet, brandurile sunt pustii. Riscă să sfârșească într-un colț al orașului, cu câțiva clienți bine determinați și loiali (...)
Probabil că cel mai cunoscut termen legat de brand este conceptul - adică felul în care construieşti un brand, exprimat în detaliu. Detaliile (...)
Ştii vorba aceea, eşti pe Facebook, deci exişti. Dar care îi era tâlcul? Dacă ai o viaţă plină de planuri şi visuri, atunci ştii unde să (...)
Ca să funcţioneze, un brand trebuie să aducă un produs sau serviciu unic pe piaţă, care să satisfacă o nevoie a unui segment de (...)
Ce face un viitor businessman care momentan are doar un start-up? Îşi împarte timpul între şedinţe de brainstorming pentru viitoarele strategii (...)
În câte domenii nu se aplică chimia, cea care combină barierele dintre elemente şi le transformă în magie? Aşteptăm să apară unul (...)
Să vedem ce înseamnă un logo de brand ce poate să transmită atât de bine încât se impune de la sine. Cum putem ajunge la creare logo şi face (...)
Marketing-ul vizual poate deveni cu ușurință o tactică excelentă dacă îți dorești să îndemni potențiali vizitatori de pe site să (...)
Cu toții avem dorințe și așteptări diferite cu privire la modul în care ar trebui să se deruleze un proiect de design optim pentru un site (...)
Conținutul vizual este o parte esențială a mixului de marketing-pentru un motiv bun. Creierul uman este pre-conectat pentru a procesa imagini (...)